znowu;) fryzjer Krakow

1. Data: 2003-07-17 09:29:42

Temat: znowu;) fryzjer Krakow
Od: "Zuza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Poszukuje fryzjerki prawie idealnej ;)) ktora dobierze mi kolor farby na
podstawie mojego typu urody, rodzaju wlosow i moich wywodow oraz zdecyduje
czy np. lepszy bedzie jeden kolor, czy pasemka, czy jeszcze cos innego
wymysli. Poza tym nie chcialabym stracic tam polowy pensji, bo mam dlugie
wlosy i moze to byc bardzo kosztowne. Poniewz nigdy nie farbowalam wlosow,
boje sie isc do nieznanego fryzjera, zeby potem nie plakac po katach :(
Zaznaczam: wiem, ze juz bylo, przeszukalam tez archiwum.Na tej podstawie,
wytypowalam Fabryke urody (a.Bobule) i Welle na Siemiradzkiego (p.Kasia) -
czy jedna z nich potrafi swietnie dobierac kolory i jakie tam sa ceny?
pzdr Zuza