Kostka granitowa

1. Data: 2001-08-31 06:57:16

Temat: Kostka granitowa
Od: "Tomek" <T...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Gdzie na w okolicach W-wy można kupić taką kostkę? (chodzi o wyłożenie
ścieżek w ogrodzie, podjazdów). Może znacie jakieś ceny?

Pzdr
TB

2. Data: 2001-08-31 18:05:07

Temat: Re: Kostka granitowa
Od: "Too old ....." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <T...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Gdzie na w okolicach W-wy można kupić taką kostkę? (chodzi o wyłożenie
> ścieżek w ogrodzie, podjazdów). Może znacie jakieś ceny?

Zajrzyj do Centrum Kamienia Ogrodowego w Opaczy - jak chcesz to opisze jak
dojechać.

--
pozdrawiam ja i moje muszlowce
j...@p...pl http://republika.pl/jkch1- troche o mnie, rekinach

3. Data: 2001-08-31 22:33:21

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Około rok temu była na grupie reklamowana firma oferująca kostkę granitową
tzw poza wyborem czyli niewymiarową. Dzwoniłam, ceny nawet atrakcyjne, ale
transport drogi, bo firma chyba gdzieś w Piotrkowie Tryb. Niestety nie
zachowało się nic takiego w moim komputerze. Może ktoś z Was ma gdzieś w
pamięci te namiary.

Pozdrawiam - Jagoda

4. Data: 2001-09-01 08:23:08

Od: g...@i...pl (Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

A i owszem mam nr telefonu komorkowego do tego pana jednak nie korzystalam z
ich uslug od maja zeszlego roku wiec nie wiem czy telefon nadal aktualny.
Pan Tadeusz Krogulski , 0-605587287.
Kupilam w zeszlym roku auto + przyczepe wypelniona takim granitowym "byle
czym" za 1400zł. Dalo sie z tego ulozyc 150m podjazdu do garazu, i zostalo
na przynajmniej jeszcze 80m. Byly nawet bardzo duze kamienie w sam raz na
skalniak.
Kiedy w tym samym czasie dowiadywalam sie w innych firmach o pelnowymiarowa
kostke granitowa to za 150m liczono sobie 4500zl. I to po "znajomosci". Na
taki wydatek nie bylo mnie stac wiec zaryzykowalam i wcale nie zaluje.
Podjazd wyglada super.
Mam nadzieje ze ten podany przeze mnie numer bedzie nadal aktualny. Prosze o
poinformowanie mnie czy cokolwiek pomoglam.
Izabela Wójcik

5. Data: 2001-09-03 07:05:24

Od: "Tomek" <T...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Tomek
Użytkownik "Grzegorz Wójcik" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam nadzieje ze ten podany przeze mnie numer bedzie nadal aktualny. Prosze
> poinformowanie mnie czy cokolwiek pomoglam.

oleandry zrzucaja liscie:(
Lista antyprzebojow
Róże pnące
Melduję się po.... :-)))