Koszt energii z gazu dogonił koszt z prądu

101. Data: 2010-10-10 18:43:42

Temat: Re: Koszt energii z gazu dogoni3 koszt z pr?du
Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:op.vkdb9sav1cvm6g@linux-rj.dom...

>Ale taryfy się niewiele różnią tzn cena za kwh bo w budowlanej mam
>dodatkowe
>opłaty wyrównawcze i za moc przyłączeniową i mnie one oczywiście wkurzają
>ale sama cena prądu się niewiele zmieni.

Wiesz co, tego nie sprawdzalem ale pierwszego miesiaca po zmianie placilem
1/3 tego co wczesniej nawet jak pradu nie zuzywalem.

Pozdro.. TK

102. Data: 2010-10-10 21:21:10

Temat: Re: Koszt energii z gazu dogonił koszt z prądu
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbinski wrote:

> Moja klima działa wg instrukcji od -15. W rzeczywistości od niższej. W
> praktyce nie używam poniżej -10. I to wystarczy na prawie całą zimę.

a masz tabelkę sprawności. tzn COP w zależności od Tzew i Twymiennika
wewnętrznego?

103. Data: 2010-10-11 09:17:14

Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm. Ostatnio wymieniłem w swojej sieci kilka komputerów żrących 100W na
> mające podobną moc obliczeniową pobierające 8W.

No to jak, rozwiniesz może temat i podpowiesz jakie to komputery pobierające
8W montowałeś.

Marek

skąd wieje?
Cheap D&G shoes D&G jeans D&G handbags www.shoestrade.biz
działka budowlana 200 metrów od masztu GSM
Podgrzewacze DAFI - czy są coś warte?
Cheap Nike air max 24/7 shoes china www.shoestrade.biz