Koszt podziału gruntu na działki ?

1. Data: 2006-03-30 22:22:34

Temat: Koszt podziału gruntu na działki ?
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Ktoś zorientowany może mi powie , jaki powinien być koszt podziału
działki o pow. 1,20 ha na 3 mniejsze ? - chodzi o cenę usługi
geodezyjnej . Czy 1500-1600 zł to nie za wysoka cena ? - tyle już mi
jeden "zaśpiewał" ...

2. Data: 2006-03-31 05:40:02

Temat: Re: Koszt podziału gruntu na działki ?
Od: <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duzo ,ja mieszkam koło Tarnowa i tu ceny wytyczenia i mapek to 1200 zl
,płaciłam tydzien temu,a rok wczesniej 1000 zl.Użytkownik <i...@w...pl>
napisał w wiadomości
s.com...

3. Data: 2006-03-31 11:54:00

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

j...@v...pl napisał(a):
> Duzo ,ja mieszkam koło Tarnowa i tu ceny wytyczenia i mapek to 1200 zl
> ,płaciłam tydzien temu,a rok wczesniej 1000 zl.
czy te 1200 zł to od jednej działki , czy za kilka ?

4. Data: 2006-03-31 12:10:23

Od: <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

1200zl za wytyczenie jednej działki 30 arowej wycietej z jednej duzej
parceli.
Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

j...@v...pl napisał(a):
> Duzo ,ja mieszkam koło Tarnowa i tu ceny wytyczenia i mapek to 1200 zl
> ,płaciłam tydzien temu,a rok wczesniej 1000 zl.
czy te 1200 zł to od jednej działki , czy za kilka ?

co zamiast mopa
Ceny gazu - można mniej płacić?
Reklamacja montazu okien PCV.
ogrzewanie podlogowe w calym domu...