Koszt wybudowania domu -ytong

1. Data: 2009-08-11 10:36:09

Temat: Koszt wybudowania domu -ytong
Od: "maanj" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jaki jest koszt wybudowania domu w technologii ytong?
do stanu deweloperskiego z instalacjami bez wkonczenia scian podlog itp

chodzi o stan surowy domu + stolarka okienka + dach z blachodachowki
dom 1 pietrowy pow ok 150-200 m2 (5 pokoi)

dziekuje za orientacyjny koszt

2. Data: 2009-08-11 11:30:08

Temat: Re: Koszt wybudowania domu -ytong
Od: "x-men" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maanj" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> chodzi o stan surowy domu + stolarka okienka + dach z blachodachowki
> dom 1 pietrowy pow ok 150-200 m2 (5 pokoi)

Mysle ze od 200.000 do 1.000.000 a tak na powaznie to:
1. Za malo danych
2. Za malo danych
3. Popsuly nam sie magiczne kule

pozdrawiam
x-men

3. Data: 2009-08-11 11:31:40

Od: "maanj" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "x-men" <D...@i...pl> napisał w wiadomości

> Mysle ze od 200.000 do 1.000.000 a tak na powaznie to:
> [...]

jakie dane sa potrzebne aby wstepnie zrobic taka wycene +/- 20 tys

4. Data: 2009-08-11 11:38:09

Od: "x-men" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "x-men" <D...@i...pl> napisał w wiadomości

> jakie dane sa potrzebne aby wstepnie zrobic taka wycene +/- 20 tys
Jaki dach (plaski, jedno, dwu, cztero.. spadowy)
Jakie Tynki w srodku
Co na zewnatrz
Mnogosc stolarki okiennej
Rodzaj podloza na jakim bedzie stal dom
Podpiwniczany niepodpiwniczany
Kraina Geograficzna w ktorej bedzie stal dom (taniej jest nad morzem, drozej
w warszawie)

Pewnie o tysiacu innych spraw zapomnialem

pozdrawiam
x-men

5. Data: 2009-08-11 11:44:52

Od: "maanj" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki dach (plaski, jedno, dwu, cztero.. spadowy)

dach 4spadowy
> Jakie Tynki w srodku

nie wiem jakie , dobrej klasy
> Co na zewnatrz

na zewnatrz styropian + tynk + malowanie
okna
drewniane
dzaj podloza na jakim bedzie stal dom
ziemia troche gliny,

> Podpiwniczany niepodpiwniczany
czesciowo podpiwniczony

> Kraina Geograficzna w ktorej bedzie stal dom (taniej jest nad morzem,
> drozej w warszawie)

śląsk

> Pewnie o tysiacu innych spraw zapomnialem
na to nie jestem w stanie odpowiedziec:)

6. Data: 2009-08-11 13:42:22

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na zewnatrz styropian + tynk + malowanie

Dlaczego chcesz przepłacać za Ytong skoro i takplanujesz ocieplenie
styropianem.
Jak chcesz ocieplenie styro to mury z najtańszych materiałów(porotherm,
suporex)

Ps
Przerzuć to pytanie na pl.misc.budowanie

Krzysiek

7. Data: 2009-08-11 13:45:28

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> chodzi o stan surowy domu + stolarka okienka + dach z blachodachowki
> dom 1 pietrowy pow ok 150-200 m2 (5 pokoi)

Jak będziesz rozsądnie budował to poniżej 200tys.
Ale możesz budować i tak że 400tys nie starczy

Krzysiek

8. Data: 2009-08-11 14:23:17

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

maanj wrote:

> dach 4spadowy
>
> nie wiem jakie , dobrej klasy
>
> na zewnatrz styropian + tynk + malowanie

to po choler chcesz go budować z Ytonga zamiast z czegoś najtańszego.

9. Data: 2009-08-12 14:39:36

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> to po choler chcesz go budować z Ytonga zamiast z czegoś najtańszego.

Pewnie sentyment do betonu...
--

__________________________________________MAT_______

10. Data: 2009-08-12 14:46:16

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w
wiadomości news:4a82d43b$1@news.home.net.pl...

> Pewnie sentyment do betonu...

Pumeksu chyba;)))

Krzysiek

zmywarka do zabudowy
Jak usunac nalot plesni z betonowej sciany ?
Rozpylacz do farb Wagner - opinie?
Instrukcja licznika 12NE01r
Oświetlenie łazienki - lampy ze świetlówką GX53