Krajalnica - co kupić ?

1. Data: 2007-01-16 11:20:36

Temat: Krajalnica - co kupić ?
Od: "Mamut" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moj niespelna dwuletni Zelmer sie posypał tzn silnik nie ma juz sily
obracać tarczy i stanalem przed problemem zakupu nowej krajalnicy. Nie
wiem czy oplaca sie pakowac ponad 100zl w Zelmera czy inny markowy
produkt ktory jak widac i tak dluzej niz rok,dwa nie pochodzi. Na
allegro mozna znaleźć sporo tanich krajalnic firm typu MIA czy ELTa
czasem Clatronici, czy ktos tego uzywa z powodzeniem ?
Przyklady:
http://www.kokarda.pl/item155629399_mia_krajalnica_d
o_chleba_plastik_wyprzedaz_.html
http://www.kokarda.pl/item158253366_krajalnica_elta_
super_cenaaaaa_.html
http://www.kokarda.pl/item157138561_krajalnica_clatr
onic_bomann_okazja.html

Srednio po 30zl wiec ponad trzy razy taniej. tylko czy to pochodzi
przynajmniej rok? Ktos korzystal z podobnych krajalnic? jakie
doswiadczenia ?

2. Data: 2007-01-16 12:41:39

Temat: Re: Krajalnica - co kupić ?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mamut" <c...@g...com> wrote in message
s.com...
[...]

Do chleba? Na korbkę, ale z metalową przekładnią.

3. Data: 2007-01-16 12:46:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

A nie taniej dokupić sam silnik? A nawet nie wiesz, dlaczego się nie obraca,
masz bar szybkiej obslugi?

4. Data: 2007-01-16 12:54:27

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamut napisał(a):

> Srednio po 30zl wiec ponad trzy razy taniej. tylko czy to pochodzi
> przynajmniej rok? Ktos korzystal z podobnych krajalnic? jakie
> doswiadczenia ?

Podejrzewam, że nie warto, lepiej kupić jakiegoś tańszego Boscha, są
mocne i trwałe, niż użerać się z niewiadomoczym i w efekcie kupować dwa
razy.
--
pa, BBjk, z doświadczenia

5. Data: 2007-01-16 13:11:19

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamut napisał(a):
> Witam
> Moj niespelna dwuletni Zelmer sie posypał tzn silnik nie ma juz sily
> obracać tarczy i [....]

Zdejmij obudowę i wymień plastikowy przekaźnik napedu wart ok. 5zł.
W serwisie za wymianę zapłacisz połowę wartości nowego sprzetu.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2007-01-16 14:12:40

Od: "Mamut" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zdejmij obudowę i wymień plastikowy przekaźnik napedu wart ok. 5zł.
> W serwisie za wymianę zapłacisz połowę wartości nowego sprzetu.
> pozdr. Jerzy

Rozebralem to na czesci. To żadna plastikowa czesc, silnik po prostu
stracil moc, nie ma sily sie obracać nawet po odpieciu obciazenia. Do
tego strasznie iskrzy cos w srodku.

7. Data: 2007-01-16 14:15:07

Od: "Mamut" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Podejrzewam, że nie warto, lepiej kupić jakiegoś tańszego Boscha, są
> mocne i trwałe, niż użerać się z niewiadomoczym i w efekcie kupować dwa
> razy.

wole kupic dwa za 30zl niz jeden za 150 ktory i tak jak widac nie
pochodzil dluzej niz poltora roku przy srednim używaniu w domowej
kuchni.
Prosilbym osoby ktore uzywaly tych niemarkowych sprzetow o opinie,
reszta to przeciez domysly.

8. Data: 2007-01-16 14:27:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mamut" <c...@g...com> wrote in message
.com...

> [...]

Rozebralem to na czesci. To żadna plastikowa czesc, silnik po prostu
stracil moc, nie ma sily sie obracać nawet po odpieciu obciazenia. Do

Poszukaj w necie sklepu z częściami i zapytaj o cenę - teraz nikt nie
przewija takich silniczków.
Pooglądaj elementy przekładni - gdy wytarte - lepiej kupić nową krajalnicę.
Ocenisz to czy to się opłaca.

9. Data: 2007-01-16 14:28:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mamut" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...

> [...]

kuchni.
Prosilbym osoby ktore uzywaly tych niemarkowych sprzetow o opinie,

Już ci podałem - kup na korbę, pracy niewiele, prądu nie potrzeba, w razie
awarii sieci energetycznej też będzie działało...

10. Data: 2007-01-16 14:52:50

Od: " zebra" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamut <c...@g...com> napisał(a):

> Moj niespelna dwuletni Zelmer sie posypa=B3

Na drugi raz trzymaj paragon i pamietaj o dwuletniej odpowiedzialności
sprzedawcy. Zresztą teraz i gwarancja zwykle jest dwuletnia /pewnie sprzedawcy
wolą takie sprzedawać/.

Przepis na oliwę czosnkową?
Jakich patelni uzywa Makłowicz ???
Re: KOBIETY !!!
KUCHNIA AUSTRALIJSKA
[Tak jakby OT] Zgrzewarki do pakowania zywnosci w folie