Kraków - Nowa dobra pasmanteria

1. Data: 2003-12-20 00:36:00

Temat: Kraków - Nowa dobra pasmanteria
Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej:)

Wpadlam dzis przypadkiem do nowo otwartej (chyba dzis albo wczoraj bylo
otwarcie) pasmanterii na Salwatorze - i zamarlam:) Wybor wszystkiego
olbrzymi - wloczki, mulinka, wszelkie nici i akcesoria, dodatki, koraliki,
cekinki itp., kanwy w kilku kolorach i rodzajach, rowniez plastikowa, bardzo
duzy wybor kanw z nadrukami... No po prostu oko mi zbielalo. Smiem
twierdzic, ze to najlepiej zaopatrzona pasmanteria jaka widzialam, a dopiero
zaczynaja sie rozkrecac. Ceny tez baaaardzo przyzwoite, przynajmniej te,
ktore zdazyly wlasc mi w oko (bo wpadlam do sklepu dwie minuty przed
zamknieciem:) - mulina Ariadny 95 gr, czolenka 6,5 zl (a w okolicach centrum
tanszych niz 11 zl nie widzialam), reszte musialybyscie same ocenic, bo nie
mam rozeznania. W dodatku pani wlascicielka stwierdzila, ze dla przyszlych
stalych klientow przewiduja rabat 10% na kanwy i muline. Mily, ladny,
przestronny sklep - polecam:) Ja na pewno bede tam czestym gosciem,
zwlaszcza ze jest na mojej trasie praca-dom:)

Juz mowie, gdzie dokladnie: tuz przy nastepnym przystanku tramwajowym za
Jubilatem, w strone Salwatoru (tramwaje 1, 2, 6, 15) - mam nadzieje, ze to
zrozumialy opis:P

Pozdrawiam

Kitka z nowym czolenkiem:)

1. Data: 2003-12-29 12:23:22

Temat: Re: Kraków - Nowa dobra pasmanteria
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jubilatem, w strone Salwatoru (tramwaje 1, 2, 6, 15) - mam nadzieje, ze to

Witaj,
w poniedziałek tydzień temu przeszłam sie przez Kościuszki i nie zauważyłam tej
pasmanetrii. Czy moglabys ją jakoś bliżej umiejscowić?
pozdrawiam, ewa

1. Data: 2003-12-29 15:52:06

Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj,
> w poniedziałek tydzień temu przeszłam sie przez Kościuszki i nie
zauważyłam tej
> pasmanetrii. Czy moglabys ją jakoś bliżej umiejscowić?

Hmm, moze byc ciezko, bo ja tam tylko przejezdzam dwa razy w tygodniu, a
dokladnie okolic nie znam. Ja tam dojezdzam tak: jak ruszam z petli na
Salwatorze tramwajem, to wysiadam na drugim przystanku (niedaleko tego
przystanku jest sklep zoologiczny Delfin) i pasmanteria jest po drugiej
stronie ulicy, wchodzi sie po takich malych schodkach. Dokladniej chyba nie
potrafie umiejscowic, moge sprawdzic adres, ale to dopiero w przyszlym
tygodniu.

Pozdrawiam i czekam na wiesci, czy udalo ci sie trafic:)

Kitka

1. Data: 2003-12-29 18:55:22

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja się dzisiaj dowiedziałam, od znajomej z krakowa, że pasmanterię na Małym
rynku (podobno jedna z lepszych w Krakowie) prowadzi pani, która pochodzi z
Poznania, a do Krakowa przyjechała za mezem.

pozdr z Poznania
annaweronika

PRZEDWCZESNE ZYCZENIA SWIATECZNE
Chodnik/dywanik