Re: maki

1. Data: 2003-12-20 06:39:45

Temat: Re: maki
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczta wraca............:(((.......prosilam już wcześniej parę postów
wyżej>>> sprzatajcie skrzynki jak prosicie o wzory.

1. Data: 2003-12-20 08:44:32

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Poczta wraca............:(((.......prosilam już wcześniej parę postów
> wyżej>>> sprzatajcie skrzynki jak prosicie o wzory.

A napisałaś na grupę, że wysyłasz na priva? Może dostała 15 pól makowych
naraz? Będziesz na gg? Ja mam pół dnia wyprawę na zakupy
Joanna

1. Data: 2003-12-20 08:53:16

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> A napisałaś na grupę, że wysyłasz na priva? Może dostała 15 pól makowych
> naraz? Będziesz na gg? Ja mam pół dnia wyprawę na zakupy
> Joanna

Sorry, dziewczęta, to oczywiście miało być na priv.
J.

Kraków - Nowa dobra pasmanteria
PRZEDWCZESNE ZYCZENIA SWIATECZNE
Chodnik/dywanik