[Wroclaw] pasmanteria

1. Data: 2003-12-20 11:52:26

Temat: [Wroclaw] pasmanteria
Od: "djemila" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Postanowilam sprobowac swoich sil w dzierganiu na drutach:)
Ciekawe jakie beda tego skutki. Prosze wiec Was o pomoc. Gdzie znajde we
Wrocławiu dobra, sprawdzona pasmanterie? Jaka welne polecacie na sweter na
zime i ile jej kupic na wzrost 170? Moze zaproponujecie mi jakis wzor tego
sweterka? Dziekuje za pomoc i zycze Wesolych Swiat:)
Mila

1. Data: 2003-12-22 09:06:16

Temat: Re: [Wroclaw] pasmanteria
Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że bardzo duży wybór włóczek jest na ul. Ruskiej w pobliżu pl. 1 Maja,
jak idziesz od placu to po lewej stronie jest mały sklep z ubraniami i
włóczką. Ceny przystępne.Co do wzoru to nie wiem co to ma być , półgolf,
zapinany, w szpic czy jeszcze jakiś inny wariant. Na zimę to pewnie coś w
warkocze. Najlepiej idź do Galerii Dominikańskiej i podejrzyj w sklepach
jakie wzory są modne w tym sezonie. Ilość włóczki zależy od jej grubości i
od fasonu swetra. Państwo, którzy prowadzą ten sklep na pewno doradzą ile
potrzeba, to są fachowcy.
Pozdrawiam
Dorota (Wrocław)

Re: maki