Jestem, żyję i dobrze mi!!!

1. Data: 2003-12-20 12:20:23

Temat: Jestem, żyję i dobrze mi!!!
Od: "Zuza " <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane dziewczyny!
Wiem, że długo się nie odzywałam, dziękuję Wam za maile z pytaniami czy żyję.
Otóż... Hmmm. Jest dobrze!!! Haftuję sobie w wolnych chwilach, których mam
niestety coraz mniej... Będę musiała dodać do mej strony www moją galerię,
żeby pokazać Wam wszystkie moje prace. Moją www o krzyżykach też by się
przydało poprawić, jest jakiś błąd w skrypcie i nie chcę się do końca
otworzyć. Obiecuję zrobić to przez święta i wtedy dam jeszcze raz znać.
Pozdrawiam Was wszystkie cieplutko, milutko i mocniutko!!! Życzę naprawdę
Wesołych Świąt, mało sprzątania, dużo dobrych rzeczy na stole i miłej
rodzinnej atmosfery!
Wasza zawsze
Zuza z Wrocławia
:)