Krakow-czy istnieje?

1. Data: 2004-09-29 14:27:52

Temat: Krakow-czy istnieje?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje w Krakowie jakis wielki sklep gdzie
zebrane sa kosmetyki wiekszosci firm (polskie i
zagraniczne)? Pytam, bo wybieram sie do Polski, i nie chcialabym
jezdzic po calym miescie, jezdzac z jednego miejsca
w drugie po jednostkowe firmy.

dzieki
iwon(k)a

1. Data: 2004-09-29 17:46:24

Temat: Re: Krakow-czy istnieje?
Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy istnieje w Krakowie jakis wielki sklep gdzie
> zebrane sa kosmetyki wiekszosci firm (polskie i
> zagraniczne)?

Polskie i zagraniczne, może jeszcze dolne, średnie i wyższe półki razem? No
way. ;-)

Może Galeria Centrum, ale tam dział tańszych kosmetyków jest jakiś
schizoidalny - Eris koło żeli pod prysznic Roget&Gallet.

JoP

1. Data: 2004-09-29 19:13:12

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> wrote in message

> Polskie i zagraniczne, może jeszcze dolne, średnie i wyższe półki razem? No
> way. ;-)

marzy mi sie, co nie? ;)))))

> Może Galeria Centrum, ale tam dział tańszych kosmetyków jest jakiś
> schizoidalny - Eris koło żeli pod prysznic Roget&Gallet.

dzieki. zapytam juz rodziny jak dojechac do tej Galerii:)

iwon(k)a

1. Data: 2004-09-29 19:35:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jejka" <d...@o...pl> wrote in message news:cjf2iu$g6d$1@news.onet.pl...

> Wystarczy, że spytasz o Sukiennice, a na pewno znajdziesz ;-))

i to jest w Sukiennicach??

iwon(k)a, jakby co to ja Krakowianka jestem ;)))

1. Data: 2004-09-29 19:45:28

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jejka" <d...@o...pl> wrote in message news:cjf2so$629$1@news.onet.pl...

> Ja jestem z Trójmiasta ;-))
> Nie jest w Sukiennicach, ale jak już je znajdziesz, to GC jest na przeciwko.
> Nie trudno zgubić.
> Nie trzeba jeździć po miescie i szukać ;-)

to tam sie juz nie zgubie:) myslalam, ze to moze
w Nowej Hucie, albo jakims Pradniku ;))))
pozdrawiam TM!

iwon(k)a

1. Data: 2004-09-29 20:24:41

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zagraniczne)? Pytam, bo wybieram sie do Polski, i nie chcialabym
> jezdzic po calym miescie, jezdzac z jednego miejsca

Hej,
oczywiście pod tym względem na pierwszym miejscu polecam galerie centrum,
rog sw. anny i gołębiej, jak pisała koleżanka wcześniej. Zależy również
jakie kosmetyki masz na myśli, przy rynku jest kilka drogerii z
średniopółkowymi kosmetykami, wybór od max factorów po polskie privi i inne
erisy, soraye ;) Jak chcesz coś lepszego to myk to sephory- empik koło
kościoła Mariackiego albo właśnie do galerii centrum. A jeśli tego by Ci
było mało ;) zawsze możesz jechać do któregokolwiek hipermarketu (geant, m1,
centrum h. plaza )i tam zawsze znajdziesz i coś typu sephroa i zwykłe
kosmetyki na sali ;)
A z jakiego państwa powracasz? ;)

1. Data: 2004-09-29 20:29:51

Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to tam sie juz nie zgubie:) myslalam, ze to moze
> w Nowej Hucie, albo jakims Pradniku ;))))

To są po prostu dawne DT Centrum, róg Wiślnej i św. Anny.

W GC są 2 działy, jeden z kosmetykami wyższopółkowymi, drugi z resztą.
Dziwaczny, bo robi wrażenie kompletnie nieprzemyślanego i bez koncepcji.

Poza tym masz w obrębie (nieścisłego) centrum Drogerie Natura, Rossmanna,
Sephorę i coś, co nie pamiętam jak się nazywa, ale jest na rogu Krakowskiej
i Dietla, całkiem dobrze zaopatrzone w polskie kosmetyki i takie różniste
marki zachodnie - Fruttini, Laura Vandini, etc.

JoP

1. Data: 2004-09-29 20:30:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agalay" <a...@g...pl> wrote in message

> Hej, (...)

Dzieki przeogromne!

> A z jakiego państwa powracasz? ;)

z USA, ale jade tylko w odwiedziny.
planuje sobie nieco polazic po sklepach wiec za wczasu chce
wiedziec, zeby obmyslic plan :))

iwon(k)a

1. Data: 2004-09-29 20:32:29

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To są po prostu dawne DT Centrum, róg Wiślnej i św. Anny.

a to od razu tak mowcie :))) ja z tamtej epoki;))
(...)
> i Dietla, całkiem dobrze zaopatrzone w polskie kosmetyki i takie różniste
> marki zachodnie - Fruttini, Laura Vandini, etc.

Tx!!!! zaczynam juz obmyslac plan:)

iwon(k)a

1. Data: 2004-09-29 20:33:17

Od: "Jejka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki. zapytam juz rodziny jak dojechac do tej Galerii:)

Wystarczy, że spytasz o Sukiennice, a na pewno znajdziesz ;-))
Jejka

Pychotka
-- aparat do tlenoterapii --
krem po maseczce?
esentia
technika stosowania pudru sypkiego clinique