krem po maseczce?

1. Data: 2004-09-29 12:20:09

Temat: krem po maseczce?
Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny,

dziś po raz pierwszy użyłam maseczki - efekt Botoks czy coś takiego Bielendy
(żeby był ten efekt to bym nie powiedziała :-)). Zmyłam tę maseczkę i
stanęłam przed dylematem - przemyć twarz tonikiem czy nie przemyć? nałożyć
krem czy nie nałożyć?
Oświećcie mnie, jak to powinno być. O, i przy okazji - co jaki czas
można/powinno się stosować maseczki (jeśli nie jest to określone przez
producenta)?

pozdrawiam, Micha

1. Data: 2004-09-30 11:47:10

Temat: Re: krem po maseczce?
Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Micha <m...@w...pl> napisał(a):
> Zmyłam tę maseczkę i
> stanęłam przed dylematem - przemyć twarz tonikiem czy nie przemyć? nałożyć
> krem czy nie nałożyć?

najpierw oczyszczasz twarz przed maseczką, nakładasz tonik, później maseczkę.
po zmyciu maseczki też nakładasz tonik i krem, jak po każdym myciu. no,
chyba, że jest to maseczka, której nie trzeba zmywać, to nie kładziesz już na
nią nic ;)

> O, i przy okazji - co jaki czas
> można/powinno się stosować maseczki (jeśli nie jest to określone przez
> producenta)?

myślę, że tak 2-3 razy w tygodniu. np. oczyszczająca 2 razy w tygodniu,
nawilżająca tak samo. na niektórych oczywiście jest określony odstęp czasu i
czasami warto się go trzymać, ze względu na mocniejsze składniki. po jakimś
wysuszeniu skóry można sobie zrobić np. serię maseczek nawilżających
codziennie przez kilka dni, ale raczej jako kurację, a nie stały repertuar.

esentia
technika stosowania pudru sypkiego clinique
technika stosowania pudru sypikego clinique
podkład w kompakcie
art deco korektor - gdzie kupić?