podkład w kompakcie

1. Data: 2004-09-29 11:31:42

Temat: podkład w kompakcie
Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Co sądzicie o podkładach w kompakcie. Jak się rozprowadzają? Czy w
ogóle jest sens zastanawiać się nad kupnem takiego podkładu. Pozdrawiam.

1. Data: 2004-09-29 11:40:38

Temat: Re: podkład w kompakcie
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-29 13:31, Użytkownik Żenia napisał:

> Witam. Co sądzicie o podkładach w kompakcie. Jak się rozprowadzają? Czy w
> ogóle jest sens zastanawiać się nad kupnem takiego podkładu. Pozdrawiam.

Mialam sobie kiedys podklad w kompakcie maxa factora. I wiecej nie
kupie juz zadnego. Wiem ze nie nadaje sie do cery wrazliwej i z
tendencja do wysuszania. Jest "ciezki" mialam uczucie jakby ktos mnie
"otynkowal" :)
Zle sie nakladal i nawet probujac roznych sztuczek zawsze za grubo.
W zwiazku z tym podklad wyladaowal w koszu, bo po dlugich miesiecach
lezania na polce troche sie przeterminowal a ja wyleczylam sie
calkowicie :)
Wole po staremu: podklad w plynie i puder sypki najlepiej :)

--
*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-09-30 15:44:51

Od: "Aleksandra_23" <zum(spam)@softel.elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wole po staremu: podklad w plynie i puder sypki najlepiej :)

serio??:)) a ja mialam raz podklad w kompakcie i bylam bardzo zadowolona...
jestem genialna i nie pamietam nazwy, (cos na A:) i do dostania tylko w
aptekach), ale byl naprawde swietny,dobrze kryl, nie pozostawial maski.
teraz mam w sztyfcie Yves Rocher i tez mi bardzo odpowiada.
pozdrawiam,
Ola

1. Data: 2004-09-30 16:14:28

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-30 17:44, Użytkownik Aleksandra_23 napisał:

> [...]
> aptekach), ale byl naprawde swietny,dobrze kryl, nie pozostawial maski.
> teraz mam w sztyfcie Yves Rocher i tez mi bardzo odpowiada.

Wiesz jak to jest, jednej pasuje drugiej nie :)

a sztyft YR tez mialam i po pol roku stania na polce poszedl do siostry,
moze ja nie umiem sie tym poslugiwac? :) nie wiem, ale przynaje znam
dziewczyny ktore byly zadowolne z tego typu kosmetykow

pozdr

*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-10-03 18:01:36

Od: "mips" <mips@.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra_23" <zum(spam)@softel.elblag.pl> napisał w
wiadomości news:cjha15$qo1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> tylko w
> aptekach), ale byl naprawde swietny,dobrze kryl, nie pozostawial

Avene? Bardzo fajny, beztłuszczowy wodoodporny podkład w kompakcie.

--
mips

art deco korektor - gdzie kupić?
Jaki trwały błyszczyk?