[Kraków] konsultantka szydełkowa potrzebna mi bardzo.....

1. Data: 2004-07-27 12:57:18

Temat: [Kraków] konsultantka szydełkowa potrzebna mi bardzo.....
Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

potrzebuję jakiejś dobrej duszy, żeby mi troszkę pomogła, Zapraszam na
kawę, ciastko i co tam jeszcze trzeba. Mam problem szydełkowy (dla
prawnych - niewielki, a mnie spędza sen z oczu) Ewa pojechała sobie do
domku i znikąd pomocy...buuu.
Mogę dojechać gdzie trzeba, zawieźć i odwieźć... Szczegóły wyjaśnię
prywatnie. Zależałoby mi w tym tygodniu, ale jak się nie da to trudno

Dodo

ps
pomoc nie dotyczy zrobienia za mnie tylko wskazówek ;-)