Kraków - "zakupowe" miejsca

1. Data: 2004-01-15 13:57:43

Temat: Re: Kraków -
Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...net> wrote in message
news:04011514475052@polnews.pl...
> To moze mialam szczescie, bo kiedys kupilam wlasnie w Terranovie takie
spodnie
> co to byly nie do zdarcia (ale dawno to bylo).

dziwne, ze sie na pupie nie rozdarly :))
We Wloszech szyte, gdzies kolo Rimini jak pamietam,
wiec jakosc --> wloskie wyroby, powinna byc dobra.
co do tego wykonania, to raczej chodzi mi o ladne wykonczenie szwow,
staranne wykonanie itp. i brak wiszacych nitek :)

Marlene

1. Data: 2004-01-15 13:59:38

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:

>Muszę sobie kupić kilka ubrań, buty, dodatki itp. Poszukuję miejsc z
>odzieżą o fasonach klasycznych, uszytą z materiałów wysokiej jakości, w
>większych rozmiarach (ok.42 i więcej ), z wielkim wyborem fasonów,
>kolorów.

Bedzie obok tematu, ale tak mi sie skojarzylo.

Bylam wczoraj na przebiezce na wyprzedazach, no i tak jakos dotarlo do mnie, ze
im drozsza marka, tym wiekszy wybor w rozmiarach 40, 42, 44.
Ogladalam sobie spodnie w takim jednym domu towarowym, w ktorym jedno pietro
'poswiecone' jest markom typu Boss, Armani, Escada, MaxMara czy Strenesse i
spodnie od w/wym mozna bylo kupic od ca. 80 euro. Niestety, prawie nic na mnie,
a wlasnie w w/wym rozmiarach. A bardzo fajne rzeczy byly, musze przyznac.

Swoja droga, ciekawe bardzo, ze nie wszystkie firmy sensownie dobieraja rozmiar
do targetu... hmm.

A wspomniana Miss Sixty rowniez nie podchodzi mi jako calosc (choc wyrywkowo
moze byc)... ceny zedydowanie za wysokie w stosunku do jakosci (przynajmniej w
Niemczech)...

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-01-15 15:25:43

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To w co wy się ubieracie dziewczyny? w jakich sklepach? w jakie ciuchy? To
znaczy nie wiem w jakim wieku jesteście ze tak narzekacie na te młodzieżowe
ciuchy :) prawda jest ze chyba jedyny sklep, w którym ubrała bym się od stop
do głów to Zara ale DominiceNM chodziło o kilka miejsc w które mogła by
zaglądnąć...

W Simplu widziałam rozmiary powyżej 38. W Tatuum i Cotonfieldzie wczoraj
były same 38 - 40 - 42 nawet 44. Poza tym nie poleciłyście żadnego sklepu,
sama krytyka z waszej strony wiec gdzie sie ubrac?

pozdrawiam
izis_

1. Data: 2004-01-15 17:25:26

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
Poza tym nie poleciłyście żadnego sklepu,
> sama krytyka z waszej strony wiec gdzie sie ubrac?

Przynajmniej nie stracę czasu na wchodzenie do sklepów z koronkami w
rozmiarze 34... :-)Też dobrze, choć już zaczynam tracić nadzieję że coś
kupię na siebie... A jak chodzę po mieście to widzę kobiety w różnych
rozmiarach, takie powyżej 42 też, to myślałam że kilka z nich na grupie
też jest i powiedzą gdzie kupują ubrania...
I jeszcze jakość - w wielu sklepach wczoraj oglądałam ubrania i uważam
że większość uszyta jest fatalnie - nierówno wszyte rękawy, odstające
klapy, zwisające nitki, źle dobrane podszewki, wypukłe i krzywawe
szwy...
--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-01-15 17:55:29

Temat: Re: Kraków - "zakupowe" miejsca
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>

rozumiem że hipermarkety odpadają, ale w Palzie przed południem nie jest
najgorzej i jest tam fajny skleo, nazywa sie TRANKO czy coś, na piętrzepo
tej stronie co Cinema ale na drugim końcu (prawie), jest też Cotton Club i
kilka innych ciekawych sklepów, spróbuj, szczególnie rano jeśli nie lubisz
tłoku

pozdrawiam
dominika

1. Data: 2004-01-15 18:12:06

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> tej stronie co Cinema ale na drugim końcu (prawie), jest też Cotton Club

Kiedy Cotton Club zaczął robić klasyczne ubrania w większych rozmiarach, jak
rany?! Przecież to zawsze był styl "szmaticzku na paticzku".

>i kilka innych ciekawych sklepów, spróbuj,

Piętro Plazy jest siedliskiem beznadziejnych małych sklepików z bezmarkową
zbieraniną od Sasa do lasa i obsysa maksymalnie.

Jeśli już cokolwiek w Plazie, to Royal Collection na parterze. I wydaje mi
się, że ze wszystkich propozycji ta rokuje najlepiej, byłam tam parę dni
temu, co prawda robiłam za kibica i oglądałam ciuchy męskie, ale wydaje mi
się, że coś by się z damskich znalazło.

> szczególnie rano jeśli nie lubisz
> tłoku

I jak nie ma tłoku to się automagicznie pojawiają klasyczne ubrania w
większych rozmiarach? A potem wykupują? MSPANC.

JoP

1. Data: 2004-01-15 18:26:53

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli już cokolwiek w Plazie, to Royal Collection na parterze. I wydaje mi
> się, że ze wszystkich propozycji ta rokuje najlepiej

a Zara?

izis_

ps: co do wykonania to sie zgadzam. koszmar.

1. Data: 2004-01-15 19:07:27

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bu4gad$b0j$1@atlantis.news.tpi.pl>, ze
dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl twierdzi...
|Muszę sobie kupić kilka ubrań, buty, dodatki itp.
[... ciach czego ma nie byc]
|Co odległości od centrum nie mam żadnych wymagań, także co do wystroju
|miejsca (może to być blaszak, hala produkcyjna, ziemianka) - byle było
|by wygodne miejsce do mierzenia. Gdzie jest duży wybór ubrań o
|interesujących mnie parametrach?

Nikt jeszcze Ci nie poradzil - Na Balice, bilety tanieja, wsiadaj w
samolot i do Londynu czy gdzie indziej - tam wiekszy wybor :)

PS. Nie odpisalas mi na maila :P

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

1. Data: 2004-01-15 20:02:50

Od: "m00nia" <atr45@[usun]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nikt jeszcze Ci nie poradzil - Na Balice, bilety tanieja, wsiadaj w
> samolot i do Londynu czy gdzie indziej - tam wiekszy wybor :)
Szczerze mowiac wydaje sie to calkiem rozsadne, szczegolnie biorac
pod uwage przeceny :-) i beznadzieje w naszych sklepach.
pozdrowienia

1. Data: 2004-01-15 20:19:46

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> wrote in message
> Nikt jeszcze Ci nie poradzil - Na Balice, bilety tanieja, wsiadaj w
> samolot i do Londynu czy gdzie indziej - tam wiekszy wybor :)

w Londynie zostalo samo badziewie po wyprzedazach. Trzeba bylo przybyc tu ze
3 tygodnie wczesniej...

Marlene

jak to z tym allegro...?
Na ratunek przesuszonej cerze/długie/