Krakusy!

1. Data: 2002-03-04 14:25:36

Temat: Krakusy!
Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

dajcie namiary na psychologów u Wasz
takich kompatybilniejszych :o)

--
Mania

____________
www.atticus.pl

1. Data: 2002-03-04 20:25:14

Temat: Re: Krakusy!
Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dajcie namiary na psychologów u Wasz
> takich kompatybilniejszych :o)

Nie wiem czy na grupie sa psychologowie. Jezeli sa to odezwa.
Kolejny glupi tekst... Chyba sobie daruje. Naprawde nie wiem dlaczego to
pisze. Chyba czuje potrzebe rozmowy z kims, a nie mam z kim.

1. Data: 2002-03-05 07:33:34

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Forgoth <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a60l6q$rrg$...@n...tpi.pl...

> Nie wiem czy na grupie sa psychologowie. Jezeli sa to odezwa.
> Kolejny glupi tekst... Chyba sobie daruje. Naprawde nie wiem dlaczego to
> pisze. Chyba czuje potrzebe rozmowy z kims, a nie mam z kim.

sorry Forgoth, o 21 miałam już prawie 40 C w takim stanie raczej trudno
patrzeć w monitor ;) mam nadzieję, że dzisiaj już Ci lepiej
trochę przejrzałam wątki i tak mi sie nasunęło, że mamy prawo do swoich
poglądów i mamy też prawo do ich weryfikacji i, że nic nie daje nam tak silnego
bodźca do rozwoju jak ich wymiana w dyskusji, choć czasem może to być bolesne

pozdry
Mania

1. Data: 2002-03-05 19:01:43

Od: "ManGa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy na grupie sa psychologowie. Jezeli sa to odezwa.
> Kolejny glupi tekst... Chyba sobie daruje. Naprawde nie wiem dlaczego to
> pisze. Chyba czuje potrzebe rozmowy z kims, a nie mam z kim.

wyjdź do ludzi

pozdrowionka
Melka
--
uśmiechnij się :o)
jutro będzie gorzej...

1. Data: 2002-03-05 21:53:12

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" news:a60009$3a9$1@news.tpi.pl

[CIACH]

Na cholerę Warszawiance w Krakowie psycholog ?

1. Data: 2002-03-06 04:56:39

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka napisał:a...@a...krakow...

nie na cholerę a na kumpla