socjopatia

1. Data: 2002-03-04 14:24:29

Temat: socjopatia
Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogladalem dzisiaj program na Discovery o socjopatach. Czasami mysle ze w
przeszlosci tez padlem ofiara jednej z nich. Zostalem przez nia rozkochany,
nastepnie odciela sie odemnie. Mam nadzieje ze jednak byla uczciwa.
Nierozumiem kobiet.

1. Data: 2002-03-04 16:38:22

Temat: Re: socjopatia
Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo chce wierzyc w jej niewinnosc, choc nie wiem czy mam do tego
podstawy. Moze kiedys poznam prawde.

1. Data: 2002-03-04 17:00:09

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo chce wierzyc w jej niewinnosc, choc nie wiem czy mam do tego
> podstawy. Moze kiedys poznam prawde.

Zbyt mało piszesz byśmy mogli mieć jakiś pogląd na sprawę. W innych tematach też -
tych o masonerii. Tamta strona jest dla mnie jakaś dziwnie małomówiąca i naiwna ;).
Myślałam, że rzeczywiście czegoś się dowiem ciekawego a spotkał mnie zawód.
Pisz jaśniej i bardziej szczegółowo, to będziemy się odnosić.
Aaa - co do tych programów na Discovery - są bardzo ciekawe..
Ten o manipulacji za pomocą wiązek sił pól elektromagnetycznych również.
Podobno była już niejednokrotnie stosowana,
ponoć również w wojnie w Zatoce Perskiej.
Można w ten sposób podobno sterować nastrojami całych grup społecznych na pewnym,
określonym
terytorim - z emitora umieszczonego
np. w samolocie lub.. bo ja wiem - może innym obiekcie poruszającym się na dużej
wysokości.
To też z Discovery - jakiś rok temu.
Eva

1. Data: 2002-03-04 20:17:31

Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pisz jaśniej i bardziej szczegółowo, to będziemy się odnosić.
> Aaa - co do tych programów na Discovery - są bardzo ciekawe..

Tez tak uwazam.

> Ten o manipulacji za pomocą wiązek sił pól elektromagnetycznych również.
> Podobno była już niejednokrotnie stosowana,
> ponoć również w wojnie w Zatoce Perskiej.

Najgorzej gdy cos takiego wpadnie w rece zlych ludzi np. organizacji
przestepczych. Ale to juz osoba kwestia...

> [...]
> terytorim - z emitora umieszczonego
> np. w samolocie lub.. bo ja wiem - może innym obiekcie poruszającym się na

Przerazajace. Calymi grupami. To napewno zle sie skonczy.

Krakusy!
wiarygodność i etyka
problemy Rodziców:-(
adresy o psychoanalizie