Czy oni poszaleli!!!

1. Data: 2002-03-04 15:27:00

Temat: Czy oni poszaleli!!!
Od: "Łukasz Zontek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dla was zadanie:
Na obiad mają przyjść: Babcia, dwie matki, dwie siostry, trzy córki. Ilu
najmniej gości może przyjśc, by spełnione były te warunki? Ilu najmniej?
Prosze o rozwiazanie, i pare zdan na temat zadania, jego trudności i takie
tam...
Reszta jutro...

1. Data: 2002-03-04 15:35:42

Temat: Re: Czy oni poszaleli!!!
Od: "Mim Nogoth Niben" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest proste jak druty do robótek. Rusz umysłem!

Zdrówka
Mim Nogoth Niben
--
He wasn't a paranoid, they really were after him

1. Data: 2002-03-04 16:50:29

Od: "Łukasz Zontek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tzn. ja wiem ze to jest proste, tylko daj to dziecku z 3 klasy szkoly
podstawowej i niech to rozwiaze, bo tylko o to mi chodzi... 3 klasa...
znajdz takie dziecko...
Użytkownik "Mim Nogoth Niben" <n...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a6048g$btl$1@onyx.icpnet.pl...

1. Data: 2002-03-04 17:47:42

Od: "Mim Nogoth Niben" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie, to zmienia postać rzeczy! ale jakoś wcześniej nie wspomniałeś, że to
do 3 klasy:)).

Zdrówka

Mim Nogoth Niben

1. Data: 2002-03-05 19:13:54

Od: "ManGa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo tylko o to mi chodzi... 3 klasa... znajdz takie dziecko...

nio ja jestem dziecko z 3 klasy :o)))

nie kapuje, trzy babcie? ;o)))

nio to spróbujcie tego:
Jest taka sprawa, jest wanna i są dwa krany, z jednego leje się woda temp. 15, a z
drugiego o temp. -15. Jaka jest temperatura wody
w wannie?

(za zgodą mego szanownego braciszka :o))

pozdrowionka
QSOCh
--
uśmiechnij się :o)
jutro będzie gorzej...

1. Data: 2002-03-05 20:51:41

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Mar 2002 16:27:00 +0100, "Łukasz Zontek" <l...@w...pl>
wrote:

>Mam dla was zadanie:
>Na obiad mają przyjść: Babcia, dwie matki, dwie siostry, trzy córki. Ilu
>najmniej gości może przyjśc, by spełnione były te warunki? Ilu najmniej?

rozwiazanie zajmuje tyle, co przeczytanie powyzszego zdania

[b] [babcia - jest babcia i jednoczesnie matka matki]
[m] [matka - jest matka i jednoczesnie corka babci]
[c][c] [do tego jeszcze 2 córki, ktore sa jednoczesnie siostrami]

4 osoby.

--
____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ _________________
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #fidonet 2:482/64

1. Data: 2002-03-05 20:58:18

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 5 Mar 2002 20:13:54 +0100, "ManGa" <m...@p...onet.pl>
wrote:

>Jest taka sprawa, jest wanna i są dwa krany, z jednego leje się woda temp. 15, a z
drugiego o temp. -15. Jaka jest temperatura wody
>w wannie?

ta woda, to chyba mocno osolona musi byc :)

--
____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ _________________

1. Data: 2002-03-06 09:08:51

Od: "Jolka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> [m] [matka - jest matka i jednoczesnie corka babci]
> [c][c] [do tego jeszcze 2 córki, ktore sa jednoczesnie siostrami]

Mi wychodzą trzy:
b- babcia
m- matka
c- córka
s- siostra

I teraz osoby:
1. b=m=c (bo babcia też przecież jest czyjąś córką)
i dwie córki babci:
2.s=c
3.s=c=m.

Ale ja w te klocki to chyba nie... ;)

Jolka

1. Data: 2002-03-06 12:30:17

Od: "Saranna" <S...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

"[cookie]" <c...@m...pl> wrote in message
> [...]
> [m] [matka - jest matka i jednoczesnie corka babci]
> [c][c] [do tego jeszcze 2 córki, ktore sa jednoczesnie siostrami]

moim zdaniem to 3 osoby,bo..
Babcia,ktora jest mama dla dwoch corek,rowniez jest czyjas tam corka
(nieobecna na obiedzie)
dwie siostry czyli corki babci,czyli trzy kobiety sa corkami (nie ma
znaczenia ze nie tej samej mamy)

Czy wyrazilam sie jasno a moze sie myle?

saranna

1. Data: 2002-03-06 16:49:30

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Saranna" napisala:

> moim zdaniem to 3 osoby,bo..

Mnie tez tyle wyszlo i tez nie jestem pewien czy czy czasem sie nie myle
;)

o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \
ICQ UIN: 50765541 \___/ / \__ \__/