Czy oni poszaleli!!!

1. Data: 2002-03-06 16:51:59

Temat: Re: Czy oni poszaleli!!!
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[cookie]" napisal:

> ta woda, to chyba mocno osolona musi byc :)

Gdzies slyszalem, ze w pewnych warunkach woda moze miec sporo ponizej zera
i pozostawac w stanie plynnym. Jednak ten stan jest bardzo trudno
utrzymac - niewielka zmiana i wszystko zamarza. No ale to raczej na fizyke
sie nadaje a nie na psychologie :)

o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \
ICQ UIN: 50765541 \___/ / \__ \__/
_______________________________________________/

1. Data: 2002-03-06 16:55:04

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Mar 2002 10:08:51 +0100, "Jolka" <a...@w...pl> wrote:

>I teraz osoby:
>1. b=m=c (bo babcia też przecież jest czyjąś córką)
>i dwie córki babci:
>2.s=c
>3.s=c=m.

jesli babcia jest czyjas córka, to równie dobrze moze ktos zwrócic
uwage, ze te dwie pozostale corki sa czyimis matkami - wowczas mamy z
kolei nadmiar matek nieodpowiedni do liczby podanej w zadaniu
nie warto tak naciagac, bo ten kij ma dwa konce i mozna mnozyc
rodzicow i potomstwo prawie dowolnie, tak, ze ten trzyosobowy uklad
moze byc rozwiazaniem dla kilku, diametralnie róznych zadan...

--
____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ _________________
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #fidonet 2:482/64

1. Data: 2002-03-06 17:04:21

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Mar 2002 12:30:17 -0000, "Saranna" <S...@H...com>
wrote:

>Babcia,ktora jest mama dla dwoch corek,rowniez jest czyjas tam corka
>Czy wyrazilam sie jasno a moze sie myle?

brakuje jeszcze kogos dla kogo babcia bylaby babcia, a nie tylko
matka... co wiecej, skoro ta babcia ma 2 córki, to tytul babci dzierzy
dlatego, ze chociaz jedna z tych córek posiada wlasne dzieci - jesli
tak, to ta córka jest równiez matka (osoby nieobecnej) i mamy dzieki
temu nadmiar matek :) czyli liczenie osob nieobecnych niszczy tok
rozumowania - bo jesli mamy liczyc nieobecnych krewnych, to trzeba to
robic konsekwentnie dla kazdej z 3 osób, a nie wspominac tylko o
powiazaniach jednej z nich.

--
____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ _________________

1. Data: 2002-03-06 18:01:54

Od: "Saranna" <S...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

Mozna rzeczywiscie sie zamieszac w tym temacie,jednak bede bronic swojej
odpowiedzi przypominajac ze w pytaniu bylo >Ilu najmniej gości może przyjśc,
by spełnione były te warunki?
zatem uwazam ze min. to bedzie 3 .(choc gdyby zaprosic cala rodzine to
mogloby byc sporo wiecej.;-))
.Babcia babci moze istniec ale nie jest obecna na tym obiedzie .Rownie
dobrze moze byc wnuczka babci,ktorej nie liczylam,poniewaz nie byloby to juz
minimum odnoszace sie do pierwotnego pytania.

1. Data: 2002-03-06 18:46:35

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz Zontek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mam dla was zadanie:
> Na obiad mają przyjść: Babcia, dwie matki, dwie siostry, trzy córki. Ilu
> najmniej gości może przyjśc, by spełnione były te warunki? Ilu najmniej?
> Prosze o rozwiazanie, i pare zdan na temat zadania, jego trudności i takie
> tam...
> Reszta jutro...

3 ?
babcia + jej dwie córki

babcia x 1

dwie matki : babcia i jedna z jej córek, która też jest matką

dwie siostry : dwie córki babci

trzy córki - każda z nich jest również czyjąś córką

E?;)
Nie wiem, może jeszcze inaczej, ale takmisię wydaje na dziś:)

1. Data: 2002-03-07 16:06:28

Od: "ManGa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzies slyszalem, ze w pewnych warunkach woda moze miec sporo ponizej zera
> i pozostawac w stanie plynnym. Jednak ten stan jest bardzo trudno
> utrzymac - niewielka zmiana i wszystko zamarza

chodziło o ciśnienie, jednak do uzyskania temp. -15 stopni potrzebaby jakiś 2 mln
atmosfer, więc rura kranu musiałaby być wielkości
tej wanny :o)

pozdry
Mangala
--
uśmiechnij się :o)
jutro będzie gorzej...

1. Data: 2002-03-08 11:26:45

Od: "Jolka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodzicow i potomstwo prawie dowolnie, tak, ze ten trzyosobowy uklad
> moze byc rozwiazaniem dla kilku, diametralnie róznych zadan...

Mogą być matkami, ale nie muszą. A babcię ktoś przecież na świat musiał
wydać ;)
jolka

1. Data: 2002-03-08 13:09:22

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "ManGa" napisala:
> chodziło o ciśnienie, jednak do uzyskania temp. -15 stopni
> potrzebaby jakiś 2 mln atmosfer, więc rura kranu musiałaby
> być wielkości tej wanny :o)

Jesli dobrze pamietam to wtedy padlo slowo "garaz" w ktorym trudno o takie
cisnienie ;) Zastanawiam sie czyby znow osoby ktora wtedy o tym
wspominala nie zapytac o co dokladnie chodzilo... Chyba to zrobie dla
wlasnej satysfakcji i jesli ktos jest ciekaw to gdy uzyskam ewentualnie
informcje moge sie podzielic na priv'a :)

o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \
ICQ UIN: 50765541 \___/ / \__ \__/

socjopatia