Kran - co się stało i co robić?

1. Data: 2003-09-04 04:53:19

Temat: Kran - co się stało i co robić?
Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pewnego dnia nie było wody, bo zakręcili główny zawór w budynku.
Co jakiś czas sprawdzałam, czy jest woda. Chyba popełniłam błąd,
bo sprawdzałam cały czas w tym samym kranie.
Skutek - woda leci już ze wszystkich kranów, za wyjątkiem tego
jednego. Zapowietrzył się?

Ten kran jest typu "z podnoszoną wajchą" a nie taki "z zakręcanymi
kurkami", nie wiem jak się to fachowo nazywa :).

Co powinnam zrobić, żeby znowu zadziałał?

--
CHANI

1. Data: 2003-09-04 05:35:51

Temat: Re: Kran - co się stało i co robić?
Od: "janusz" <w...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CHANI" <c...@c...org> napisał w wiadomości
> [...]
> bo sprawdzałam cały czas w tym samym kranie.
> Skutek - woda leci już ze wszystkich kranów, za wyjątkiem tego

nie, raczej sitko w wylewce zapchało sie oderwanym osadem z rur, lub jesli
masz przed bateria zaworki z filtrami , to zapchaly sie te filtry
aby je oczyscic trzeba zamknac zaworek i wykrecic filtr ( taki rulonik z
siateczki)

> Ten kran jest typu "z podnoszoną wajchą" a nie taki "z zakręcanymi
> kurkami", nie wiem jak się to fachowo nazywa :).
bateria umywalkowa z mieszaczem

> Co powinnam zrobić, żeby znowu zadziałał?
>

> --
> CHANI

pozdrawiam Janusz

1. Data: 2003-09-04 07:15:33

Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janusz" <w...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> masz przed bateria zaworki z filtrami , to zapchaly sie te filtry
> aby je oczyscic trzeba zamknac zaworek i wykrecic filtr ( taki rulonik z

U mnie zapchała się rurka doprowadzająca. Wykręcić i przeczyścić.

Kasia

1. Data: 2003-09-07 21:13:27

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pewnego pięknego dnia KasiaA <k...@g...pl.usun_to>, chcąc
wprowadzić nas w bardzo dobry humor, napisał(a):

> U mnie zapchała się rurka doprowadzająca. Wykręcić i przeczyścić.

Hmmm. Macie obydwoje rację - dowiedziałam się, że sąsiadom aż
tę rurkę rozwaliło. Taką brudną wodę puścili...

Dzięki :).

--
CHANI

1. Data: 2003-09-08 10:00:03

Od: "janusz" <w...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

brudna woda to efekt oderwania osadu (uderzenie hydrauliczne wody oderwało
osad od ścianek rur )
pozdrawiam Janusz
> [...]
>

> Hmmm. Macie obydwoje rację - dowiedziałam się, że sąsiadom aż
> tę rurkę rozwaliło. Taką brudną wodę puścili...

silikonowa kotarka
otwór wentylacyjny w suficie i problem ....
kuchenka (Mastercook) wylacza sie powyzej 200C :(
Wanna --> brodzik - kilka pytań
Książeczka mieszkaniowa - wycena