Krasnale ogrodowe

101. Data: 2001-12-10 21:54:39

Temat: RE: przyglupiaste watki- UWAGA dlugie i nuzace.
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Krzysztof

Wszedłeś w konflikt! Ty jednak, jesteś konfliktowy! :-)
O niegodnym zachowaniu nie będę się wypowiadał.
Powiadamiam Cię tylko, ze świadomie nie odpowiedziałem na Twój list w
sprawie "watki balansujace na krawedzi prawdy i fikcji".

> :-)http://www.ogrod-botaniczny.pl

Krzysztof,zachowujesz sie jakbym byl Twoim uczniem , a nim nie jestem.
Nie zycze sobie abys wypowiadal sie o moim zachowaniu na grupie,nie
uczynilem nic takiego czego musialbym sie wstydzic.
To ze jestes jednym z zalozycieli tej grupy, nie upowaznia Cie do
strofowania innych.
Ja w kazdym razie sobie tego nie zycze.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

102. Data: 2001-12-11 10:40:36

Temat: Odp: do Basi prośba!
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

> Basiu!
> A weźże nas uspokój> Np. sprowadzając nasze
> przzekomarzanki na motylki.... :-))))))))))))))))))))))))))))))))))

No więc a propos motylków.

N i e z a w o d n y sposób odróżnionia motylka od pani motylkowej.
Motylek lata z kwiatka na kwiatek, zawsze świeżo wymakijażowany, zawsze w
dobrym nastroju i zawsze pełen chęci do czubienia się z innymi motylkami
(ciekawe, co mi to przypomina?)
Pani motylkowa w starym odzieniu składa jajeczka i generalnie zajmuje się
czynnościami będącymi poniżej godności motylka. Nie kłóci się z motylkami,
bo uważa, że to bez sensu.

Pozdrawiam, Basia.

103. Data: 2001-12-11 11:20:01

Temat: Re: Odp: do Basi prośba!
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> [...]
> dobrym nastroju i zawsze pełen chęci do czubienia się z innymi motylkami

No właśnie :-))) byłoby interesujace to spersonalizować.... :-)))

> Pani motylkowa w starym odzieniu składa jajeczka i generalnie zajmuje się
> czynnościami będšcymi poniżej godności motylka.

Ostatecznie ona od tego jest...

> Nie kłóci się z motylkami, bo uważa, że to bez sensu.

Słusznie, to jej pewnie podpowiada instynkt zamozachowawczy. Po co przegrywać
w sprawie z góry skazanej na przegranš.... :-))))

Jednakże to jest wykładnia różnic bardziej taka , a bo ja wiem,
psychologiczna.
I bšdź łaskawa nie unikać poważnej odpowiedzi na powazne zapytanie zadane Ci
na ten temat w innym wštku. Bo mnie to szalenie interesuje, zwłaszcza w
kontekście Twojego pytania czy ja wiem. Powtarzam nie wiem! A chciałbym :-))))

Pozdrawiam :-)
Janusz

104. Data: 2001-12-11 11:23:31

Temat: Odp: Odp: motylków c.d. - można nie czytać, bo głupie
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w sprawie z góry skazanej na przegraną.... :-))))
>
> Jednakże to jest wykładnia różnic bardziej taka , a bo ja wiem,

Jak to psychologiczna? Przecież wyraźnie podkreśliłam różnice ubarwienia?

> I bądź łaskawa nie unikać poważnej odpowiedzi na powazne zapytanie zadane
Ci
> na ten temat w innym wątku.

Zapomniałam widać dodać, że motylkowa wprawdzie stara się nie kłócić, ale ma
w zwyczaju udzielać odpowiedzi wymijających:-))))

Pozdrawiam, Basia.

105. Data: 2001-12-11 12:39:32

Temat: Re: Odp: Odp: motylków c.d. - można nie czytać, bo głupie
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Zapomniałam widać dodać, że motylkowa wprawdzie stara się nie kłócić, ale ma
> w zwyczaju udzielać odpowiedzi wymijajšcych:-))))

To tak prawie jak Ty... Czyżbyśmy mieli do czynienia ze zmotyleniem... ????
:-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

106. Data: 2001-12-11 14:09:50

Temat: Odp: Odp: Odp: motylków c.d. - nie czytać, bo głupie
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tak prawie jak Ty... Czyżbyśmy mieli do czynienia ze zmotyleniem...
????
> :-)))

Najpierw jajko, potem gąsienica, potem poczwarka. To chyba w tym stadium
jestem - dobranoc!

Pozdrawiam, Basia.

107. Data: 2001-12-11 14:26:50

Temat: Re: do Basi prośba!
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message

> [...]
> czynnościami będącymi poniżej godności motylka. Nie kłóci się z motylkami,

To teraz czekam na opis jak odroznic pania modliszke od pana modliszka.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

108. Data: 2001-12-11 14:32:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości news:9v54u5$1im$1@hercules.iupui.edu...
> "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message
> >

> To teraz czekam na opis jak odroznic pania modliszke od pana modliszka.

Jedno zjada, a drugie jest zjadane? Ergo: jedno z nich jest jadalne?

(A swoją drogą, chyba straciliśmy związek z tematyką grupy. )

Pozdrawiam, basia.

109. Data: 2001-12-11 16:58:15

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

> Jedno zjada, a drugie jest zjadane? Ergo: jedno z nich jest jadalne?
>
> (A swoją drogą, chyba straciliśmy związek z tematyką grupy. )

Chyba nie stracilismy. Przeciez motylkow i modliszek w ogrodzie
pelno (choc moze nie o tej porze roku).

Pozdrowienia,
Michal

110. Data: 2001-12-11 19:31:05

Od: "A Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9v5dq1$55o$...@h...iupui.edu...
> "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message
> Chyba nie stracilismy. Przeciez motylkow i modliszek w ogrodzie
> [...]

Pewno że straciliście, przecież ten wątek jeszcze jakieś 110 postów temu
nazywał się krasnale ogrodowe ;-))

Pozdrawiam
Antoni Broniak

Pytanko o wysylkowe sklepy