Krasnale ogrodowe

111. Data: 2001-12-11 21:04:26

Temat: Re: do Basi prośba!
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewno że straciliście, przecież ten wątek jeszcze jakieś 110 postów temu
> nazywał się krasnale ogrodowe ;-))
To dlaczego ja widzę:
Odp: do Basi prośba!
Zdaje się, że to ty tracisz kontrolę.
;-)))
Pozdrawiam Jerzy

112. Data: 2001-12-11 21:10:49

Od: Iwona Sapijaszko <i...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 11 Dec 2001 22:04:26 +0100, "Jerzy" <0...@m...pl> pisał(a):

> To dlaczego ja widzę:
> Odp: do Basi prośba!
> Zdaje się, że to ty tracisz kontrolę.
> ;-)))

wątki:do Basi prośba!
motylkó c.d.-nie czytać bo głupie
przygłupiaste wątki-UWAGA dlugie i nuzace
spiewajace krasnale
duch krasnala
i inne to kontynuacja wątku 'krasnale ogrodowe'
i razem jest ich ponad 110
Agent ma wszystko pod kontrolą :)

Iwona

113. Data: 2001-12-12 17:56:07

Temat: Re: przyglupiaste watki- UWAGA dlugie i nuzace.
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Przynajmniej
> Wiesz co, wstukaj w googlach ...

Google to mogą: mi nastukać .

> A zresztą może masz rację, poniekąd po raz enty odebrałeś tak jak
> chciałeś. ;-)))

Więc mam rację, czy odebrałem to niewłaściwie?
Nie jest to, zresztą, istotne. Teza jest dosyć oryginalna, więc
mogę przypisać to sobie :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

114. Data: 2001-12-13 17:30:39

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

> To, mam nadzieję, chyba miało iść na priv , a nie na grupę....

Mam nadzieję, że nie pomyliłem się.
List na który odpowiedziałem pochodził z grupy? Tak. Nawet, na pewno.
Jestem pewien, że na listy wysyłane na adres prywatny, nie należy odpowiadać
na grupę i odwrotnie.
Jeżeli ktoś uznaje, że sprawa kwalifikuje się na grupę to robi to z jakiegoś
powodu. Widać, taki powód miał Bogusław, kierując tutaj swój list.
Zwróć uwagę, że kolejne listy Bogusława, w tej sprawie, są kierowane tutaj i
tylko tutaj.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

115. Data: 2001-12-13 17:32:04

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości ...........
> Krzysztof,zachowujesz sie jakbym byl Twoim uczniem , a nim nie jestem.

Co do stwierdzenia, ze nie jesteś moim uczniem, to tutaj nie jesteśmy w
konflikcie.
Jeżeli nie odpowiada Ci mój mentorski ton, to przecież nie musisz ze mną
polemizować. Nie musisz pobierać moich wypowiedzi.
Jeżeli, jednak nie możesz żyć bez zapoznawania się z moimi listami to
możesz wypowiadać się w podobnym tonie i pouczać mnie. Jeżeli Twoje
wypowiedzi nie będą banalne to chętnie będę je przyswajał.

> Nie zycze sobie abys wypowiadal sie o moim zachowaniu na grupie,nie
> uczynilem nic takiego czego musialbym sie wstydzic.

Jeżeli nie uczyniłeś nic, czego musiałbyś się wstydzić to nie widzę
problemu. Nie musisz obawiać się wypowiedzi kłamliwych bo każdy z grupy sam
widzi jak tu jest.

> To ze jestes jednym z zalozycieli tej grupy, nie upowaznia Cie do
> strofowania innych.
> Ja w kazdym razie sobie tego nie zycze.

To nie jest takie proste jak piszesz. Jeżeli wszedłeś na grupę i
publikujesz swoje poglądy to musisz liczyć się z tym, że inni mogą mieć inne
zdanie i demonstrować swoją odrębność.
Jeżeli prezentujesz na grupie określone zachowania to musisz liczyć się z
tym, ze to się komuś nie spodoba i że da upust swoim odczuciom.
Ani ja, ani Ty nie jesteśmy aż tak poważnymi osobistościami, żeby nie można
było nas oceniać i wypowiadać się o naszym zachowaniu.
Siła grup dyskusyjnych w internecie polega na tym, ze nie ma tu ludzi
ważniejszych i mniej ważnych. Wprawdzie są założyciele (o których piszesz),
ale nie wiążą się z tym żadne przywileje. Brak tu dyrektorów i czcigodnych
starców.
Są osoby które mają rację lub jej nie mają. Dokładniej, są ci którzy
potrafią przeforsować swoje poglądy i inni którzy nie potrafią albo nie
chcą.
Ja chcę z Tobą polemizować. Ty także chcesz, bo udzielasz mi cennych uwag
traktując mnie jak ucznia. OK. Ja mogę uczyć się od Ciebie. Chcę uczyć się
od wielu innych z tej grupy. Jeżeli konflikt to jest odmienność poglądów,
to ja chcę być konfliktowy.
Pisałeś, że jesteś tolerancyjny. Czy tolerancja Twoja obejmuje także mój
ułomny, mentorski sposób wypowiadania się?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

116. Data: 2001-12-13 18:42:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieję, że nie pomyliłem się.
[...]
Tak, już to parę razy przerabiałem, czasami miałem wrażenie, że odpowiadam
na list prywatny [bo tak w istocie było] ale B.G. uznał, szczególnie w OE,
że ta wiadomość zamiast do adresata powinna trafić na grupę. Widać, to
zależy od indywidualnych ustawień OE. Z pewnością tak jest. Ale czasami
warto "podejrzeć", o czy gada Guru z Guru. ;-))))))))))))))))))))
pozdr. Jerzy

117. Data: 2001-12-13 18:55:40

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński
> Użytkownik "Bogusław Radzimierski"
> Co do stwierdzenia, ze nie jesteś moim uczniem, to tutaj nie jesteśmy w
> konflikcie. [...]
;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))

> Czy tolerancja Twoja obejmuje także mój
> ułomny, mentorski sposób wypowiadania się?
Dobrzy nauczyciele z reguły mają swoje wady, dzięki czemu pamięta się ich
latami.
;-)
pozdr. Jerzy

118. Data: 2001-12-13 19:07:41

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Krzysztof

Pisałeś, że jesteś tolerancyjny. Czy tolerancja Twoja obejmuje także mój
ułomny, mentorski sposób wypowiadania się?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Jesli robisz to celowo i publicznie (Coram publico) to jaki masz w tym cel
???
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

119. Data: 2001-12-19 21:17:26

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości

> Jesli robisz to celowo i publicznie (Coram publico) to jaki masz w tym cel
> ???

Proponuję zakończyć ten wątek.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to