wizyta

1. Data: 2001-11-18 16:55:40

Temat: wizyta
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Bylem dzisiaj u Pana Kazimierza Kota,ostatnie artykuly w "Magii Ogrodow" o
zimowitach i
"Ogrody" o fritilariach.
Wyobrazcie sobie 18 listopad ,schylek jesieni a u niego lany krokusow
jesiennych, o zimowitach nie wspomne.
Okolo 20 gatunkow krokusow we wszystkich kolorach ,stanolem
zdumiony,fatamorgana czy wiosna.
Cala kolekcja pochodzi z nasion wysianych osobiscie przez wlasciciela.
Wykopal mi 12 cebul z kazdego gatunku po jednej.I tutaj wprowadzil mnie
powtornie w zdumienie,nie uzywa zadnych lopatek,widel i innych metalowych
wynalazkow,wykopuje recznie ,twierdzi ze ma ogrodzie takie zageszczenie
cebul ze kazde narzedzie moze uszkodzic jakas cenna rosline.

Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

2. Data: 2001-11-19 11:47:43

Temat: Re: wizyta
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJIELJCMAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
(...)
> [...]
> jesiennych, o zimowitach nie wspomne.
> Okolo 20 gatunkow krokusow we wszystkich kolorach ,stanolem
A zdjęcia zrobiłes? :-))) Może cos pokażesz?
Pozdrawiam Krycha.

3. Data: 2001-11-19 17:44:04

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of krycha

> [...]
> zdumiony,fatamorgana czy wiosna.
(...)
A zdjęcia zrobiłes? :-))) Może cos pokażesz?

Aparat oczywiscie zabralem i pech, zaciela sie migawka,tak ze ze zdjec nici.
Ale wiosna warto byloby zobaczyc jego kolekcje cebulowych,jestem w stanie
zalatwic spotkanie niezbyt duzej grupy milosnikow.

4. Data: 2001-11-19 21:30:40

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tego dążymy powolutku powolutku w każdym sezonie dosadzać więcej cebul
niż zjadły nornice i dojdziemy do tego. Przyda się pewnie trochę wyobraźni
do
A w ogóle to powiedzcie jakie z takimi zimowitami zasady przycinania trawy
jeżeli ma się je na trawniku. Z wiosennymi (krokusy, narcyze) to często
opisują co robić ale na jesienne zasady jakoś mi się nie utrwaliły w
pamięci.
Pozdrawiam
BoG

5. Data: 2001-11-19 21:55:27

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Bogusław Bielawski

[...]

Teoria,teoria a praktyka praktyka,jesli sie sadzi krokusy czy zimowity w
trawie ,trzeba sie liczyc z mozliwoscia ich wyginiecia po paru latach.Jesli
sa to popularne odmiany nie ma problemu, co roku mozna nabyc nowe cebule.
Inaczej sprawa wyglada jesli zaczyna sie od jednej rzadkiej odmiany cebulki
i to zdobytej w trudzie.
Generalnie jesli zamierzmy sadzic w trawie ktora kosimy, musimy im wydzielic
miejsca tzw."oczka" w ktorych beda rosly 2-3 lata."oczka" najlepiej jest
wysciolkowac kora.Miejsca powinny byc sloneczne lub lekki cien.Zasilanie
nawozami wieloskladnikowymi wiosna.

6. Data: 2001-11-20 05:18:27

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> wrote in message
czny.pl...
> [...]
> miejsca tzw."oczka" w ktorych beda rosly 2-3 lata."oczka" najlepiej jest
> wysciolkowac kora.Miejsca powinny byc sloneczne lub lekki cien.Zasilanie

Znow sie moje rosliny nie chca dostosowac do teorii.
Jakies mam chyba malo teoretyczne :-)
Moje krokusy, nie zasilane nawozami, rosna sobie spokojnie
juz wiecej niz 2-3 lata i jakby sie nawet rozrastaja.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2001-11-20 07:15:12

Temat: Odp: wizyta
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJIELPCMAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> [...]
> Ale wiosna warto byloby zobaczyc jego kolekcje cebulowych,jestem w stanie
> zalatwic spotkanie niezbyt duzej grupy milosnikow.

A jaki to rejon Polski?

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2001-11-20 08:32:14

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisal:

> Znow sie moje rosliny nie chca dostosowac do teorii.
> Jakies mam chyba malo teoretyczne :-)
> Moje krokusy, nie zasilane nawozami, rosna sobie spokojnie
> juz wiecej niz 2-3 lata i jakby sie nawet rozrastaja.

:-)) Moje też. Tej jesieni rozbestwiona powdzeniem dosadziłam
szafirki. Fiołki i niezapominajki też rosną sobie bez żadnego
wspomagania.

Krycha&Co(ty)

9. Data: 2001-11-20 13:56:54

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz

> Ale wiosna warto byloby zobaczyc jego kolekcje cebulowych,jestem w stanie
> zalatwic spotkanie niezbyt duzej grupy milosnikow.

A jaki to rejon Polski?

Pozdrawiam, Basia.

Chełmno, okolice Konina.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

10. Data: 2001-11-20 14:00:09

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krystyna Chiger

> [...]

:-)) Moje też. Tej jesieni rozbestwiona powdzeniem dosadziłam
szafirki. Fiołki i niezapominajki też rosną sobie bez żadnego

Kochani, Ja pisalem o krokusach jesiennych ,czy u WAS one rosna w trawie!!!
Jesli tak prosze o zdjecia na priv.:-))
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

Przycinanie Aronii
amarcrinum howardii [albo jakoś tak...) - pytanie
Bombki choinkowe - PROMOCJA
karczowanie
Dalie, mieczyki i takie tam inne...