karczowanie

1. Data: 2001-11-17 15:58:55

Temat: karczowanie
Od: "news.pol.pl" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktos ma doswiadczenie jak usunac zbedne drzewa i krzewy z dzialki?
Czy sciac najpierw i pozniej polac jakims srodkiem typu Randap.
Czy wyrwc wszystko z korzeniami.
Marek

2. Data: 2001-11-17 18:55:06

Temat: Re: karczowanie
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"news.pol.pl" <m...@o...pl> wrote in message

> Czy ktos ma doswiadczenie jak usunac zbedne drzewa i krzewy z dzialki?

A na czym polega ich zbednosc?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2001-11-17 19:10:02

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co znaczy usunąć i co jest do usunięcia, tylko konkrety proszę, bo nie
chcę być doradcą wykraczającym poza obowiązujące prawo. Tzn. proszę podać
status prawny terenu na którym toto zbędne rośnie. A kwestie techniczne to
pryszcz.

> A na czym polega ich zbednosc?
Może to chwasty?

Pozdrowienia, Jerzy

4. Data: 2001-11-17 20:34:54

Od: "news.pol.pl" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilem dzialke w poblizu lasu ,od 20 lat siedlisko nie bylo zamieszkale i
uroslo troche krzewow i drzew
ktore chce usunac.
Marek

5. Data: 2001-11-17 21:35:06

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupilem dzialke w poblizu lasu ,od 20 lat siedlisko nie bylo zamieszkale
> uroslo troche krzewow i drzew
> ktore chce usunac.
No tak, ja jestem BIO, wszelka chemia jaką zastosujesz obróci się przeciw
tobie wcześniej lub później. To nie żart jeno najprawdziwsza prawda.
Zresztą lepiej pójdź za przykładem kolonizatorów amerykańskich, oni chemii
nie znali za to ich przodkowie dziś zalesiają i to skutecznie.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2001-11-18 14:10:13

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przodkowie zalesiaja?
Sam sie z tego uśmiałem, ale sprostowanie nie doszło, serwer nadal ma
czkawkę.
Pozdrowienia, Jerzy

7. Data: 2001-11-18 14:16:33

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:9t6kst$9g7$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Zresztą lepiej pójdź za przykładem kolonizatorów amerykańskich, oni chemii
> nie znali za to ich przodkowie dziś zalesiają i to skutecznie.

Przodkowie zalesiaja? Czy masz na mysli drzewa na cmentarzach? :-)
Za to potomkowie kolonizatorow amerykanskich truja chemia na
prawo i na lewo i potem dziwuja sie, ze szerzy sie rak, patologiczna
otylosc, alergie ...

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2001-11-18 14:49:30

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

"news.pol.pl" napisał(a):

> Witam!
> Czy ktos ma doswiadczenie jak usunac zbedne drzewa i krzewy z dzialki?
> Czy sciac najpierw i pozniej polac jakims srodkiem typu Randap.
> Czy wyrwc wszystko z korzeniami.

A MUSISZ????????
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2001-11-18 21:22:24

Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.pol.pl" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy ktos ma doswiadczenie jak usunac zbedne drzewa i krzewy z dzialki?
> Czy sciac najpierw i pozniej polac jakims srodkiem typu Randap.
> Czy wyrwc wszystko z korzeniami.

Ja w kwestii formalnej - jeśli Roundup, to tylko na zielone liście, jak
polejesz po wycięciu, to nie zadziała (albo dużo słabiej)

Natalia

10. Data: 2001-11-19 09:13:34

Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos ma doswiadczenie jak usunac zbedne drzewa i krzewy z dzialki?
> Czy sciac najpierw i pozniej polac jakims srodkiem typu Randap.

Też miałem podobny problem. Kupiłem zagospodarowaną działkę i nie wszystkie
drzewka mi pasowały, Wywalałem je ręcznie. Sposób pracochłonny, ale szybki,
2 - 3 godziny i po robocie. Zasypać dół, ubić ziemię, polać i po tygodniu
można sadzić. Sposób z roundapem znam tylko teoretycznie. Producent zaleca
natychmiast po ścięciu drzewa, posmarować miejsce cięcia obficie i czekać aż
korzeń spróchnieje. Ja nie miałem czasu czekać, Trzeba by to chyba robić w
okresie pełnej wegetacji, żeby roundap został wchłonięty przez pień i
przetransportowany do korzeni.

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński