karczowanie

11. Data: 2001-11-19 14:10:22

Temat: Odp: karczowanie
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:9t6ccv$3t1$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Co znaczy usunąć i co jest do usunięcia,
> Tzn. proszę podać
> status prawny terenu na którym toto zbędne rośnie. A kwestie techniczne to
> pryszcz.

Pryszcz? Chyba Cię następnym razem zatrudnię, a sama będę popijać chłodzące
napoje na leżaczku. Nic tak nie wprawia w świetny nastrój, jak widok kogoś
męczącego się piłą, siekierą kilofem etc.:-))))

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2001-11-19 14:43:33

Temat: Re: karczowanie
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kogoś
> męczącego się piłą, siekierą kilofem etc.:-))))
No wiesz, niektórzy zalecają ten no, nie pamietam nazwy albo firmę
wyspecjalizowaną w takich pracach. :-)))
A ja takie rzeczy robiłem dla zdrowia, po prostu.
Pozdrawiam, Jerzy

Dalie, mieczyki i takie tam inne...
TARASOWE - ??????
klopoty z araukaria