klopoty z araukaria

1. Data: 2001-11-16 21:39:13

Temat: klopoty z araukaria
Od: "Hyzop" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam araukarie o ok. 75 cm wysokosci, której od momentu kupna (5 lat) kazdej
zimy zólknie a nastepnie usycha kilka galezi. Teraz takze widze, ze dwie
kolejne jus sie zazólcily i niedlugo trzeba bedzie je usunac. Dotychczas
myslalam, ze jest to spowodowane wlaczeniem centralnego ogrzewania, ale po
kupnie okolo roku temu nowej araukarii, nie jestem juz tego taka pewna. Ta
druga, podobnej wielkosci do pierwszej, stoi niedaleko od niej, w takich
samych warunkach, a do tej pory trzyma sie doskonale i nie stracila ani
jednej igly. Dlaczego wiec ta starsza schnie? Co powinnam zrobic, jak mam ja
pielegnowac przez zime? Bardzo prosze o pomoc.

2. Data: 2001-11-18 08:07:32

Temat: Re: klopoty z araukaria
Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie bylo to samo. I niestety w tym sezonie padla. Wedlug mnie to jednak
centralne ogrzewanie i zbyt suche powietrze.

Pozdrawiam
Andrzej

Nasiona Trawki
fikus schnie :(