miskant chinski

1. Data: 2001-11-18 20:26:52

Temat: miskant chinski
Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mili ogrodnicy,
pewnie to wsty pytac, ale w internecie nie znalazlem informacji na ten temat
ani w posiadanych przeze mnie ksiazkach.
OTO PYTANIE:
co zrobic z ta trawka na zime - uwaga - probuje ja chodowac na tarasie - tam
jest teraz 18 stopni. Ona biedna trawka taka mizerniutka - moze
przyciac?albo co?
bede czekal na info. mam nadzieje, ze odpowiecie ZANIM miscanthus uda sie do
krainy zwiedlych roslin....
moze byc na prywatne konto odpowiedz tez..

wojtek

2. Data: 2001-11-19 10:24:32

Temat: Odp: miskant chinski
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech P" <w...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> mili ogrodnicy,
> pewnie to wsty pytac, ale w internecie nie znalazlem informacji na ten
temat
> ani w posiadanych przeze mnie ksiazkach.
> OTO PYTANIE:
> co zrobic z ta trawka na zime - uwaga - probuje ja hodowac na tarasie -
tam
> jest teraz 18 stopni.

Plus czy minus?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2001-11-19 15:48:13

Temat: Re: miskant chinski
Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

no pewnie, ze plus....Basiu,
wiec, JESLI to PLUS - co robić ???????
.

4. Data: 2001-11-20 07:18:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no pewnie, ze plus....Basiu,
> wiec, JESLI to PLUS - co robić ???????

Pierwsze, co się nasuwa, to przenieść w chłodniejsze miejsce (parę stopni
powyżej zera np.). Miskant zimuje u nas w gruncie zupełnie nieźle, nie jest
to roślina zimozielona. Przetrzymując ją w takiej temperaturze narażasz się
na możliwość utraty przez zimę.
Żeby to parę tygodni temu, to radziłabym opatulenie donicy i wystawienie na
zewnątrz, ale trochę już za późno.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2001-11-20 18:52:36

Temat: Re: miskant chinski NIE TYLKO
Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za info. bede go subtelnie chlodzil. sie jescze odniose do dyskusji o
krasnalach, w ktorej Basiu dzielnie uczestniczylas. A JAK KTOŚ LUBI KRASNALE
TO CO ??????
Dajcie żyć tym, co lubią inne bajki. !!!!
ps. nie jestem miłośnikiem krasnali, ale zwolennikiem zasady, że dozwolone
jest wszystko, co nie szkodzi.
pozdrawiam wszystkich, co maja piekne ogrody.
1. naturalistyczne
2.renesansowe
3.barokowe
4.wymuskane
5.zdziczale
6.z krasnalami, jelonkami
7.z malwami i stokrotkami
8.itd

6. Data: 2001-11-20 21:31:28

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrowienia też dla tych co mają wszystkie rodzaje ogrodów na raz. (Nie
zapieram się że taki mi nie wyjdzie)
BoG
"Wojciech P" <w...@p...com.pl> wrote in message
> [...]
> jest wszystko, co nie szkodzi.
> pozdrawiam wszystkich, co maja piekne ogrody.

konkurs
wizyta
Przycinanie Aronii
amarcrinum howardii [albo jakoś tak...) - pytanie
Bombki choinkowe - PROMOCJA