Krasnale ogrodowe

81. Data: 2001-12-07 11:29:06

Temat: Re: Odp: przyglupiaste watki- UWAGA dlugie i nuzace.
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Czy ktoś może policzył, ile było postów o kasnalach - bo coś mi się widzi,
> że pobite zostały wszystkie rekoordy?

Może zostanš pobite... :-)
Ale specjalnie dla Ciebie spróbowałem porachować:
wštki krasnalowe - 61 listów ( byc moze niedokładnie , ale tyle sie
doliczyłem)
Jednak śpiewanki - 69.
A gdyby zapuscić wštek śpiewajšce krasnale :-) , albo piosenki o krasnalach
:-) to by dopiero był rekord! :-)))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz
tak się zadumałem - popatrzcie co się z nami robi gdy zielonego nie ma, gdy
celsjusze jakoś dziwnie się zachowujš.... :-(
J..

82. Data: 2001-12-07 12:36:57

Temat: Re: przyglupiaste watki- UWAGA dlugie i nuzace.
Od: Iwona Sapijaszko <i...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale specjalnie dla Ciebie spróbowałem porachować:
> wštki krasnalowe - 61 listów ( byc moze niedokładnie , ale tyle sie
czytuję grupę od października i od tej pory Agent zliczył:
przesadzanie drzew 84 wątki
krasnale ogrodowe 82 z tym moim
śpiewanki ogrodowe 73
stan z godz 13.20

pozdrawiam
Iwona

83. Data: 2001-12-07 13:18:46

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Iwona Sapijaszko napisał(a):

> czytuję grupę od października i od tej pory Agent zliczył:
> przesadzanie drzew 84 wštki
> krasnale ogrodowe 82 z tym moim
> śpiewanki ogrodowe 73

;-))))))))
No i dobrze. Jak się ma takiego agenta..... :-))))
Ja tam ręcznie, na palcach liczyłem. I zaznaczyłem, ze to moze być
niedokładnie... Bo nawet ja nie mam 70 palców... :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

84. Data: 2001-12-07 14:26:50

Temat: spiewajace krasnale
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@l...pl> wrote in message news:3C10A86A.784975CE@ltz.pl...

> A gdyby zapuscić wštek śpiewajšce krasnale :-) , albo piosenki o krasnalach
> :-) to by dopiero był rekord! :-)))))))))))

Oj, obawiam sie, ze piosenek o krasnalach nie jest tak duzo.
Moze pare dla dzieci "My jestesmy krasnoludki", co jeszcze?
Jest jeszcze o trzech krasnoludkach, nie dla dzieci:
"Trzech ich bylo, trzech z fasonem,
Dwoch wesolych, jeden smutny, bo mial zone."
I dalej o walku do ciasta ...

A spiewajace krasnale to chyba u Disneya?

No, ale watek zapoczatkowany :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

85. Data: 2001-12-07 14:29:15

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@l...pl> wrote in message news:3C10C259.FB6CB755@ltz.pl...

> Ja tam ręcznie, na palcach liczyłem. I zaznaczyłem, ze to moze być
> niedokładnie... Bo nawet ja nie mam 70 palców... :-)))

Na palcach (dwoch rak) mozna liczyc od 0 do 1023
w ukladzie dwojkowym.

Pozdrowienia,
Michal

86. Data: 2001-12-07 15:01:28

Temat: Re: spiewajace krasnale
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, obawiam sie, ze piosenek o krasnalach nie jest tak duzo.
> Moze pare dla dzieci "My jestesmy krasnoludki", co jeszcze?
Krasnoludki
My jesteśmy krasnoludki,
Hopsa sa, hopsa sa!
Pod grzybkami nasze budki,
Hopsa sa, hopsa sa!

Jemy mrówki, żabie łapki,
Oj tak, tak, oj tak, tak!
A na głowach krasne czapki,
To nasz znak, to nasz znak!

Gdy kto zbłądzi, to trąbimy:
Tru tu tu, tru tu tu!
Gdy kto śpiący, to uśpimy:
Lu, lu, lu, lu, lu, lu.

Gdy kto skrzywdzi krasnoludka,
Oj, joj joj, oj joj joj!
To zapłacze niezabudka:
Aj jaj jaj, aj jaj jaj!

> Jest jeszcze o trzech krasnoludkach, nie dla dzieci:
> "Trzech ich bylo, trzech z fasonem,
> Dwoch wesolych, jeden smutny, bo mial zone."
> I dalej o walku do ciasta ...

TAŃCZĄCE KRASNOLUDKI
Bajki wg Braci Grimm
Wyk. D. Damięcki, E. Kamiński, Z. Kęstowicz i inni

"Królewna Śnieżka i krasnoludki" według braci Grimm.
Niektóre piosenki skomponował Zbigniew Wodecki.

"Krasnoludki" - słowa piosenki słowa Jacek Federowicz

Krasnoludki I Groszek - Fasolinki

> A spiewajace krasnale to chyba u Disneya?
http://film.onet.pl/F,7897,1056135,1,artykul.html
Na potrzeby "Królewny Śnieżki i siedmiu krasnoludków" muzycy studia
Disneya, Frank Churchill, Paul J. Smith i Leigh Harline, skomponowali
osiem piosenek: "I'm Wishing" (śpiewaną przez Śnieżkę przy pałacowej
studni życzeń), "One Song" (śpiewaną przez Księcia), "With a Smile and
Song" (którą Śnieżkę śpiewa leśnym zwierzętom i ptakom), "Whistle While
You Work" (którą Śnieżka śpiewa sprzątając domek krasnoludków), "Heigh-Ho"
(którą krasnoludki śpiewają w drodze do i z pracy w kopalni diamentów),
"Buddle-Uddle-Um-Dum (The Washing Song)" (śpiewaną przez krasnoludki,
które Śnieżka zmusza do umycia się przed obiadem), "The Dwarfs' Yodel
Song" (którą Śnieżka i krasnoludki śpiewają tańcząc wokół domku w lesie)
oraz "Some Day My Prince Will Come" (którą śpiewa Śnieżka u schyłku
długiego, burzliwego dnia).

Piosenki z filmu przetłumaczono na kilkanaście języków, co zapewniło im
międzynarodową popularność.

> No, ale watek zapoczatkowany :-)
Ufff wystarczy.
Pozdr. Jerzy

87. Data: 2001-12-07 15:01:28

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

88. Data: 2001-12-07 19:35:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Trzech ich bylo, trzech z fasonem,
> Dwoch wesolych, jeden smutny, bo mial zone."
> I dalej o walku do ciasta ...

Za górami

Za górami, za lasami, za dolinami
Żyli byli trzej krasnale nie górale
Trzech ich było, trzech z fasonem
Dwóch wesołych, jeden smutny bo miał żonę

A ta żona była jędza no i basta
Miała wałek taki wielki jak od ciasta
I tym wałkiem, kiedy chciała
Swego męża krasnoludka wałkowała

Już krasnalek taki chudy jak niteczka
Już krasnalek taki cienki jak karteczka
Ale żona uważała że jest gruby
Więc go dalej wałkowała

Już krasnalek zwałkowany w trumnie leży
Że od wałka żony zginął, nikt nie wierzy
Gdy rodzinka w głos płakała
Żona jędza jeszcze trumnę wałkowała

pozdr. Jerzy

89. Data: 2001-12-07 20:10:21

Od: Iwona Sapijaszko <i...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

a pamiętacie jak pięknie krasnale śpiewały swoje hejho w Shreku? jak
szły złapane na uwięzi?
hihi to jest naaaaaaaaajpiękniejsza interpretacja tej piosenki :)
jak śpiewające krasnale - to tylko ze Shreka! :)
Pozdrawiam
Iwona

90. Data: 2001-12-08 08:22:05

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości
> Krzysztof,nie zamierzam wchodzic z Toba w konflikt,

Szkoda. W takim przypadku nie będę mógł Tobie odpowiedzieć zgodnie z
obietnicą. Wszak konflikt to sprzeczność poglądów. Jeżeli nie zamierzasz
wchodzić w konflikt to musisz mi i innym ciągle potakiwać. Tak, Tak!
Oczywiście! Klep, klep. Oł jes.
Wymiana poglądów to manifestowanie odmiennego zdania.
Mając odmienny pogląd, automatycznie jesteśmy w konflikcie.
Zresztą, powiedzmy sobie otwarcie. Sensem istnienia tej grupy jest
nie zgadzanie się.
Oczywiście, różnijmy się pięknie, ale do tego potrzeba chęci wszystkich
stron, a co najmniej dwóch.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Pytanko o wysylkowe sklepy