Krawężniki

11. Data: 2005-04-27 17:11:25

Temat: Re: Odp: Krawężniki
Od: "Istotka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:))))))
Rety! Tyle inwencji!
B.b.b. Wam dziękuję za pomysły. Sama jeszcze nie wiem na co się zdecyduję -
może pozwolę wybrać ślubnemu, czy woli ciąć deski/gałęzie czy mieszać beton
;).

Pozdrawiam serdecznie - Aga

12. Data: 2005-04-27 17:16:25

Temat: Re: Krawężniki
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru napisał(a):

> ver.1
> Pojedź do najbliższego tartaku, kup bale o średnicy 10 cm, mogą być
> nawet nieokorowane, potnij ślubnym na kawałki o długości 30 cm i wkop
> jeden przy drugim wyztawiając 10 cm nad ziemię.

Dobrze opalić w np. ognisku zakopywaną część, wtedy wytrzymają trochę
dłużej.

--
richo

13. Data: 2005-04-27 18:11:53

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może pozwolę wybrać ślubnemu, czy woli ciąć deski/gałęzie czy mieszać beton

Podspowiem jeszcze jeden sposób osobiście wymyślony i wypróbowany.
Można zrobić deski betonowe, grubości 2cm.Na dechę z szafy należy
przybić listewki 2 cm grubości, aby utworzyły prostokąt 25 x 100 cm
Do środka należy ułożyć siatkę podtynkową jako zbrojenie.Siatkę zalać
betonem, na wierzchu zrobić kruszonkę, wyjąć po kilku dniach.
nie zapomnieć o dziurkach na rogach.
Pozdrawiam,Mirzan

14. Data: 2005-04-27 20:30:32

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam jeszcze jedna propozycje:
> ver. 4. Idziesz na lake lub brzeg rzeki, przy pomocy slubnego nacinasz
wikliny
> Pozdrawiam
> Wojtek

O, to mi się podoba, może zastosuję u siebie :-)))

A jak na razie godne polecenia jest ten pomysł :

http://fotogalerie.pl/galeria/milka3156

Serdecznie Miłka

15. Data: 2005-04-27 21:37:00

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie zapomnieć o dziurkach na rogach.
> Pozdrawiam,Mirzan

Nareszcie kapujesz ekologicznie.
Dziurki dla kretów, brawo, brawo !

Pozdrawia swobodnie boletus

16. Data: 2005-04-27 22:07:17

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Apr 2005 23:25:38 +0200, "Istotka" <a...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>Kończą mi się pomysły, już patrzałam łakomym okiem nawet na wykładziny z PCV
>"w deseczki", przerobiłam (na papierze) plan produkcji cementowych -
>szanowny ślubny popukał się znacząco w czoło, ale też nic nie podpowiedział.
>B.b.b.b. proszę o jakieś sugestie, bo koniczyna znowu sił nabiera...

ver.1
Pojedź do najbliższego tartaku, kup bale o średnicy 10 cm, mogą być
nawet nieokorowane, potnij ślubnym na kawałki o długości 30 cm i wkop
jeden przy drugim wyztawiając 10 cm nad ziemię.

ver.2
Zbierasz puste butelki plastikowe tzw PET-y, jak jusz masz ich
miliony, to:
- odcinasz wszystkim denko i szyjkę, aby uzyskać rurkę o długości ok
25cm
- wycinasz wokół grządki rowek o głębokości 15cm
- układasz rzeczone rurki jedną koło drugiej na pionowo
- zalewasz betonem umieszanym ślubnym we wiadrze
- zasypujesz ziemią pozostałości rowka i ubijasz ziemię
- po kilku godzinasz wyciagasz ostrożnie rurki do góry
Otzrymujesz ogrodzenie z betonowych słupków wystających nad ziemię
około 10 cm.

ver.3
opony :-)

Guru

17. Data: 2005-04-28 06:00:49

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam 3 sprawdzone sposoby:
1. kostka granitowa - sąsiad kupił po parę groszy, jak wymieniano
nawierzchnię. Kostki ok 15 x 15 cm. Umył dokładnie i ma kostki jak nowe.
Ładny krawężnik z tego wyszedł.
2. podkłady kolejowe pocięte na klocki i poukładane pionowo - jeden wyżej
inny niżej. Też ładnie się prezentują.
3. kostka brukowa ułożona na sztorc (a właściwie wbita w ziemię, tak żeby
nie wystawało za dużo). Ja tak mam u siebie w esy floresy. Niestety
niezupełnie chroni przez przerastaniem roślin z trawnika.

Wariant 3 zdecydowanie najtańszy i najłatwiejszy. 1 i 2 ładniejsze i lepiej
odgradzajaą.
Jacek

18. Data: 2005-04-28 06:06:45

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niezupełnie chroni przez przerastaniem roślin z trawnika.
>
> Wariant 3 zdecydowanie najtańszy i najłatwiejszy. 1 i 2 ładniejsze i lepiej

O szkodliwosci podkładów kolejowych już dość sporo na tym forum
powiedziano.Nie stosuj w ogrodzie .

Pozdrawiam, Lilka

19. Data: 2005-04-28 07:47:06

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakt. Ale kwiatkom nie zaszkodzi. Co innego przy uprawach roślin jadalnych.
Zostaje jeszcze wariant 1 i 3 jako bezpieczny.

20. Data: 2005-04-28 09:57:57

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d4q4k1$gmk$1@nemesis.news.tpi.pl Jacek
<n...@w...pl> napisał(a):
> Fakt. Ale kwiatkom nie zaszkodzi. Co innego przy uprawach roślin
> jadalnych. Zostaje jeszcze wariant 1 i 3 jako bezpieczny.

Hejka. Co kwiatkom nie zaszkodzi? Dlaczego co innego przy jadalnych?
Jakie to warianty?
Pozdrawiam dezorientacyjnie Ja...cki

Katalpy
impregnacja!