Krawężniki

21. Data: 2005-04-28 11:54:02

Temat: Re: Krawężniki
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d4q4k1$gmk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Fakt. Ale kwiatkom nie zaszkodzi. Co innego przy uprawach roślin
jadalnych.

A jeśli ktoś jada kwiatki?

A krawężniki z kostek granitowych mam od dawna i problem przerastania trawy
nie jest gwałtowny. Wszystko zależy od staranności ułożenia:)

Pozdrawiam, Basia.

22. Data: 2005-04-28 17:05:02

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2005-04-28 20:06:31

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Gosia

Mam drewnianą i nie zamieniłabym na żadną inną ,nie nagrzewa się od słońca
,zwłaszcza że jest od strony południowej.
Na wkopanych betonowych pustakach,położone są palety ,zakonserwowane,a na to
przybite przekątnie kontrłaty 2x3 w odstępie 0,5 cm, pomalowane impregnatem
do drewna kolor słomki.Spód wysypany jest żwirem :-)

Pozdrawiam TeresaR

24. Data: 2005-04-29 04:08:02

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stare podkłady kolejowe kwiatkom nie zaszkodzą. A ściślej resztki
impregnatu, którym były nasączane jak były nowe. Są obawy, że w podkładach
mogą być dioksyny i po zjedzeniu marchewki z grządki ogrodzonej takimi
podkładami konsument będzie wyglądał jak Juszczenko po kolacji z szefem KGB.
Jack

25. Data: 2005-04-29 12:14:34

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to przybite przekątnie kontrłaty 2x3 w odstępie 0,5 cm, pomalowane
> impregnatem do drewna kolor słomki.Spód wysypany jest żwirem :-)

Dzięki serdeczne, jeszcze będę Cię podpytywac o szczegóły :) Jesteśmy na
etapie cięcia drewna poprzecznie, w krążki. Ile lat ma Twoja?
Pozdrowienia
Gosia

26. Data: 2005-04-29 21:35:23

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki serdeczne, jeszcze będę Cię podpytywac o szczegóły :) Jesteśmy na
> etapie cięcia drewna poprzecznie, w krążki. Ile lat ma Twoja?

Jakieś 10 lat i nic się nie dzieje,raz tylko w między czasie była robiona
impregnatem:-)

Pozdrawiam TeresaR

Katalpy
impregnacja!