Kreatyna - jakie skutki uboczne ?

1. Data: 2003-11-25 08:25:23

Temat: Kreatyna - jakie skutki uboczne ?
Od: "Palo" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Pytam o skutki uboczne ponieważ biorąc pół roku temy l-karnitynę
zauważyłem przeżedzanie się włosów. To samo u szfagra i brata. Odstawiłem ,
ale teraz chcę zażywać kreatynę. Czy ktoś miał jakieś problemy po zażywaniu
kreatyny np. wypadanie włosów itp.? A tak wogóle to z czym powinno się brać
kreatynę. Zaznaczam że budrzet mam bardzo okrojony. Słyszałem że w
"najtańszej wersji" można przyjmować z glukozą.

2. Data: 2003-11-25 09:33:59

Temat: Re: Kreatyna - jakie skutki uboczne ?
Od: "NewAddres" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj brat bral , lekko jest taki wybuchowy. Ale to nie anabolik, ja ni
uzywam, ale jak ktos potrzebuje (zwieksza sile) miec ladne muskulki to niech
bierze. Troche sie potym puchnie.

Pzdr.

P.S. Sport to zdrowie i kondycja a nie wyglad.

3. Data: 2003-11-26 01:15:57

Od: "Seki Hope Tristan" <s...@a...pop.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bierze. Troche sie potym puchnie.
>
> Pzdr.
>
> P.S. Sport to zdrowie i kondycja a nie wyglad.

Po kreatynie???????? Chyba mylisz specyfiki. Nie znam ani jednego skutku
ubocznego kreatyny. Co do pytania z czym brac... mozna sama kreatyne ale
biorac razem z jakimis cukrami latwiej sie wchlania stad pomysl by brac wraz
z glukoza. Sa na rynku wlasnie odpowiednio przygotowane kreatyna z glukza
albo z innymcukrem.Wtedy nie trzeba o niczym wiecej myslec. Stwierdzenie, ze
kreatyna zwieksza sile jest tez dla mnie troche zbyt pochopne. Kreatyna
sluzy do wzmacniania miesni (dostaje sie miedzy wlokna miesniowe) a nie
zwiekszenie ich produkcji. Ale na pewno cwiczy sie latwiej, miesnie nie bola
a cwiczyc mozna dluzej.

Seki | Hope | Tristan

4. Data: 2003-11-28 23:31:30

Od: "Riley" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak z ciekawości...
Czy jeśli człowiek jadłby moczkę kostną z kości ludzkich to też by szybciej
rósł?
Albo np ludzkie mięso. Kiedyś obiło mi się o uszy, że człowiek dla czlowieka
jest łatwiej "przyswajalny" niż zwierzątka :-)

---==Riley==---

5. Data: 2003-11-29 11:13:29

Od: "SzM" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czlowieka
> jest łatwiej "przyswajalny" niż zwierzątka :-)
Bzdury...
SzM

6. Data: 2003-11-29 12:18:59

Od: "NewAddres" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja slyszalwm, ze nalazy cegle zmielona jesc i wtedy muly rosna :D

Wrzód - Pilne
Britney Spears nude
płucka
Odchrząkiwanie...