Krecone wlosy!

1. Data: 2002-09-20 18:26:32

Temat: Krecone wlosy!
Od: "Katarzyna Kacaper" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam nadzieje ze poradzicie jak w dosc ktrotkim czsie poprawic kondycje
wlosow.
Po tegorocznych wakacjach mam na glowie siano zamiast lokow. Loki sa moje
naturalne a nie trwala. Koniecznie musze je doprowadzic do stanu idealnego w
ciagu najblizszego miesiaca. Jak na razie to uzywam regeneracyjnego szamponu
Vichy do tego za kazdym razem mieszam szampon z witamina A i E w plynie.
Potem krem L"Oreal profesional do wlosow kreconych i po trwalej (do kupienia
tylko u fryzjera za kosmiczne pieniadze :(( ). No i jeszcze 2xdziennie
witaminy Merz Spezial Dragees. U fryzjera bylam, koncowki podcielam ale
wlosow skrocic nie moge bo nie beda takie efektowne.
Moze ktoras z was bedzie miala jeszcze jakis pomysl co zrobic zeby za
miesiac moje wlosy wygladaly doskonale
Pozdrawaim Kasia
k...@k...net.pl

1. Data: 2002-09-21 08:34:58

Temat: Re: Krecone wlosy!
Od: "Renata Adamska-Regdos" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> witaminy Merz Spezial Dragees. U fryzjera bylam, koncowki podcielam ale
> wlosow skrocic nie moge bo nie beda takie efektowne.

Ale inwestujesz! :-)

> Moze ktoras z was bedzie miala jeszcze jakis pomysl co zrobic zeby za
> miesiac moje wlosy wygladaly doskonale

Może nie doskonały, ale tańszy. Ja też mam naturalnie kręcone i byłoby źle,
gdyby nie ... zaraz skoczę do łazienki po nazwę...
Garnier Fructis Style Volume-Up Mousse Extra Boucles. To pianka, jest
jeszcze taki lotion. Jakieś 15 zł i ładnie zbiera tę słomianą burzę w loki
uformowane.
--
Renya

Odp: do Gliwiczanek