Kredyt hipoteczny

1. Data: 2007-04-04 11:32:58

Temat: Kredyt hipoteczny
Od: "Mateusz Jaros" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcielibyśmy kupić mieszkanie na kredyt hipoteczny
prosze o opinie ktory bank wybrać z banków które
udzielają kredytu na 130 % wartości nieruchomości?
oraz czy we frankach lepiej czy w złotówkach

Każdy bank oferuje inne korzyści i tzw promocje
trudno sie zdecydowac moze ktos przechodził
przez ten temat ?

kwota kredytu 130%= ok 130 tyś

Dziękuję z góry za odpowiedzi

Pozdrawiam Mateusz

2. Data: 2007-04-04 13:29:35

Temat: Re: Kredyt hipoteczny
Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Jaros napisał(a):
> [...]
> prosze o opinie ktory bank wybrać z banków które
> udzielają kredytu na 130 % wartości nieruchomości?
A gdzie można kupić mieszkanie za 100 tys?
agg

3. Data: 2007-04-04 15:15:09

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Apr 2007 15:29:35 +0200, mamqa <a...@t...pl>
wklepał(-a):

>A gdzie można kupić mieszkanie za 100 tys?

W małych miejscowościach, a gdzieżby indziej.

4. Data: 2007-04-05 06:14:53

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Wed, 04 Apr 2007 15:29:35 +0200, mamqa <a...@t...pl>
> wklepał(-a):

> W małych miejscowościach, a gdzieżby indziej.

Ja kupilam zeszlego roku w Bielsku-Bialej czyli nie taka mala miescinka, 105
tys, 84m2, no ale teraz juz ceny i tu wzrosly takie same chodza po ok. 140.
Ale mniejsze za 100 sie znajdzie. Wiadomo, ze Wawa i kilka innych
najwiekszych miast ma ceny zupelnie inne. No i ceny z rynku pierwotnego tez
sa diametralnie rozne, do tego stopnia, ze majac takie pieniadze wolalabym
zaczac budowe domu niz kupowanie mieszkanka za 300 czy 400 tys.

--
pozdr,
ewka

5. Data: 2007-04-06 05:08:11

Temat: Odp: Kredyt hipoteczny
Od: "Mateusz Jaros" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a kupowałaś na kredyt hipoteczny? w jakim banku jesli mozna wiedziec
i czy w miare zadowlona jestes z ogólnj obsługi przy załatwieniu kredytu?

Zycze Wesolych Swiat Pozdrawiam MJ

Użytkownik ewka <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ev244r$sto$...@n...onet.pl...

6. Data: 2007-04-06 07:48:06

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Jaros" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>a kupowałaś na kredyt hipoteczny? w jakim banku jesli mozna wiedziec
> i czy w miare zadowlona jestes z ogólnj obsługi przy załatwieniu kredytu?
>
> Zycze Wesolych Swiat Pozdrawiam MJ

Napisalam na priv.

--
pozdr,
ewka

7. Data: 2007-04-06 09:20:55

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oraz czy we frankach lepiej czy w złotówkach
>
> Każdy bank oferuje inne korzyści i tzw promocje
> trudno sie zdecydowac moze ktos przechodził

Witam,

Aktualnie dostalem decyzje i teraz czekam na podpisanie samej umowy w
przyszlym tyg. ja wybralem bank Millenium i z tego co sie orientowalem to w
teh chwili maja jedne z najlepszych warunkow. Nie wiem jak to jest w
przypadku 130% (nie wiem czy takich udzielaja). Ja biore kredyt na czesc
mieszkania.
U nich kredyt mozna juz teraz brac nawet na 40 lat w walucie. Kredyt jeszcze
najbardziej oplaca sie wziac ciagle we CHF i stalych ratach. Maja jeszcze
fajna promocje, odroczenie splat raty na pierwsze 3 miesiace, co pozwala na
w miare doposazanie mieszkania na poczatek.

Pozdrawiam

Arek

Jaki czynsz za BTS na dachu wiezowca?
gres o wzorze deski-producent
Korek pod panele drewniane (barlinek)
Sprzet AGD - jakiej firmy wybrac (srednia klasa)
pokrowiec na materac - warto