Kregoslup

1. Data: 2002-05-17 12:55:55

Temat: Kregoslup
Od: "nemo" <k...@o...bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o pomoc.
Kregoslup boli mnie od roku. Bylem u kilku neurologow i twierdza, ze co
prawda mam niewielka skolioze (w odcinku piersiowym) ale "wystarczy basen i
gimnastyka". Otoz nie wystarcza. Nie moge pracowac i przez caly czas czuje
sie zle. Ktos moze mi poradzic co teraz mam zrobic?
(Wroclaw/ 27lat)

2. Data: 2002-05-18 21:41:54

Temat: Re: Kregoslup
Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W news:ac2ucc$4u9$1@news.tpi.pl tako rzecze nemo
[...]
> Kregoslup boli mnie od roku. Bylem u kilku neurologow i twierdza,
> ze co prawda mam niewielka skolioze (w odcinku piersiowym) ale
> "wystarczy basen i gimnastyka". Otoz nie wystarcza. [...]

Neurolodzy? A co ortopedzi na twój kręgosłup?
Basen i gimnastyka? Nikt nie dał innej fizykoterapii: masaży,
terrapuls?
A OB masz w normie, może to coś reumatycznego?

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

Problem
brak miesiaczki - problem
co to za choroba ??
Truskawka czy Poziomka? (który owoc jest zdrowszy)
Dysplazja włóknista. Gdzie szukac informacji?