Krem pod oczy i do twarzy dla chorej skory (AZS)

1. Data: 2004-11-03 07:52:22

Temat: Krem pod oczy i do twarzy dla chorej skory (AZS)
Od: Agnieszka Mlynarczyk <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie:) Mam atopowe zapalenie skóry, jestem uczulona na
nikiel, chrom itd. Skore wokol oczu mam zmieniona chorobowo, takze przez
stosowanie sterydow. Czy ktos moze mi polecic dobry krem pod oczy, ktory
regeneruje zniszczona skore, lagodzi podraznienia, zaczerwienienia itp
? Czasem juz nie moge patrzec na siebie, mam 26 lat a oczy jak u
staruszki:( Od sterydow trzymam sie z dala bo i tak slaby efekt, dlaego
tez chcialabym sprobowac czegos z kosmetykow dla skory wrazliwej. Z
takim samym problemem pozostaje mi pozostala czesc twarzy. Jak ktos cos
wie, bardzo prosze o rade i pomoc. Moze ktos testowal kremy Seba Med? Za
wszystkie porady serdeczne dzieki:) Aga

1. Data: 2004-11-03 08:24:14

Temat: Re: Krem pod oczy i do twarzy dla chorej skory (AZS)
Od: "prim" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Mlynarczyk" <o...@i...pl> napisał w
wiadomości news:cma2nr$4ed$1@news.onet.pl...
> Witam serdecznie:) Mam atopowe zapalenie skóry, jestem uczulona na
> nikiel, chrom itd. Skore wokol oczu mam zmieniona chorobowo, takze przez
[ciach]

U mnie na atopowe zapalenie skory pomogły kosmetyki Avene (seria do cery
wrażliwej) - mają bardzo delikatny krem pod oczy. Stosowałam też kosmetyki
A-Derma. Obie marki do kupienia w aptece. Dopytaj czy nie mają w składzie
któregos ze składników, na jakie jesteś uczulona.

Woda toaletowa Pierre Cardin
Zapalenie mieszkow wlosowych
Cynk na tradzik? ZINCAS
żel brązujący AVON
jeszcze raz o scrubie tropikalnym z Avonu