Woda toaletowa Pierre Cardin

1. Data: 2004-11-02 23:43:07

Temat: Woda toaletowa Pierre Cardin
Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obciachowa, czy nie?
Pytam, bo dostalem i nie wiem czy pryskac na szyje i okolice, czy moze
lepiej w kroku albo zastosowac jako odswiezacz powietrza w domu lub w
samochodzie...
W ogole to jestem fanem Emporio i troche Davidoffa
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2004-11-02 23:54:19

Temat: Re: Woda toaletowa Pierre Cardin
Od: "Margarett:\)\)" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> samochodzie...
> W ogole to jestem fanem Emporio i troche Davidoffa

imo obciachowa to jest podroba rodem z rozlewni, tudziez targu jakiegos.
Cardin jest ok, cos jak damskie mexx :) (jestli o range chodzi), calkiem
sympatyczne wody,tyle,ze malo trwale.
Emporio- ktorego?czarne?biale?
Davidoff, ktory?Echo, Coolwater?

ps w kroku nie psikaj, chyba ze planujesz jakis mord..

1. Data: 2004-11-03 09:42:01

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Pytam, bo dostalem i nie wiem czy pryskac na szyje i okolice, czy moze
> lepiej w kroku albo zastosowac jako odswiezacz powietrza w domu lub w

W kroku lepiej nie psikaj, no chyba, ze jakas awersję chwilową do dam
masz;-)albo wariant drugi, chcesz od razu powalić na kolana.

Gosia

1. Data: 2004-11-03 19:08:41

Od: Nea <x...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-03 00:43, Tako rzecze Bluzgacz :
> Obciachowa, czy nie?
> Pytam, bo dostalem i nie wiem czy pryskac na szyje i okolice

Na Chinskiego Boga facet nosa nie masz? :) Powachaj jak Ci sie podoba
to sie popsikaj a jak nie to wyrzuc, zawsze mi sie wydawalo ze sie
patrzy na to czy sie zapach podoba a nie na jakim miejscu w rankingu
firma stoi, no chyba ze ktos nosi dres to wtedy jest uzasadnione
stawianie marki ponad wszystko :).

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2004-11-03 20:58:58

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margarett:))" <z...@g...pl> wrote in message

> imo obciachowa to jest podroba rodem z rozlewni, tudziez targu jakiegos.

Nie, kupowana zagranica, w sklepie z kosmetykami w zestawie z jakims
badziewiem pod prysznic

> Cardin jest ok, cos jak damskie mexx :) (jestli o range chodzi), calkiem
> sympatyczne wody,tyle,ze malo trwale.
> Emporio- ktorego?czarne?biale?

Czarne, biale jest dla pedalow

> Davidoff, ktory?Echo, Coolwater?

Coolwater

> ps w kroku nie psikaj, chyba ze planujesz jakis mord..

Nie mowilem ze swoj krok bede psikal, hehe.
Poza tym lubie sie tam psikac - co w tym zlego?

1. Data: 2004-11-03 21:24:15

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> Czarne, biale jest dla pedalow

Jest jeszcze takie ciemno szare, IMHO najlepsze...

Justyna
Moje nowe "stare" zdjęcie:
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2004-11-03 21:30:28

Od: "Margarett:\)\)" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Iwańska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jest jeszcze takie ciemno szare, IMHO najlepsze...

i mysle, ze o nim mowilismy, bo potocznie na to"Ciemno szare" (emporio
he), mowi sie czarne. De facto czarne weszło pozniej i jest to emporio night
for him. Obstawiam,ze Bluzgi uzywa klasycznego emporio -he, ale moge sie
mylic.
Co do Pierr Cardin, to ktory w koncu dostales?Blue Marine, Revelation, czy
jeszcze cos innego?.
Blue Marine-jest ok, taki swiezuch, Revelation, taki slodszy, to juz jak
komu pasuje, jest jeszcze jakis 3-ci, ale nie widzialam go nigdzie u siebie.
pzd:P

1. Data: 2004-11-03 23:28:33

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
night
> for him. Obstawiam,ze Bluzgi uzywa klasycznego emporio -he, ale moge sie

Tak

1. Data: 2004-11-03 23:37:59

Od: "Margarett:\)\)" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Margarett:))" <z...@g...pl> wrote in message

> Nie, kupowana zagranica, w sklepie z kosmetykami w zestawie z jakims
> badziewiem pod prysznic

ale ja wlasnie pisalam, ze PC nie jest obciachowy, bo obciach to uzywanie
podrob. A nie sugerowalam Ci, te Ten Twoj to od Pani Geni z targu....
Badziew pod prysznic jest ok, zele sa wygodniejsze niz mydlo i nie trzeba
sie po nie schylac ;)

1. Data: 2004-11-04 00:21:25

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podrob. A nie sugerowalam Ci, te Ten Twoj to od Pani Geni z targu....
> Badziew pod prysznic jest ok, zele sa wygodniejsze niz mydlo i nie trzeba

Jestem hetero.
Ale Ty moglabys sie schylic ale takze przykucnac w mojej obecnosci....
Zalezy co wolisz...
--

Bluzgacz
GG:5015
skype: bluzgacz, na tlenie tez
gdzies pomiedzy innymi na:
http://psphome.dhtml.pl/uzytkownicy.html

Zapalenie mieszkow wlosowych
Cynk na tradzik? ZINCAS
żel brązujący AVON
jeszcze raz o scrubie tropikalnym z Avonu
chwalę Super-Pharm (Wrocław)