Kret wykopał odstraszacz :-(

1. Data: 2004-07-24 22:15:33

Temat: Kret wykopał odstraszacz :-(
Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ufo czy co? Wczoraj wetknęłam elektroniczne urządzenie do odstraszania kretów i
nornic (rozpanoszyły się okropnie i najchętniej wykopują moje kwiaty). Wetknęłam je
zgodnie z instrukcją do rozkopanego kretowiska, urządzenie robi "piiiiiiii", mnie
odstrasza, więc kreta chyba tym bardziej? Dzisiaj przyjeżdżamy, a urządzenie jest
wypchnięte z norki!!! Zwierząt innych na działce nie ma, bytności ludzi również nie
zauważyliśmy. Więc to kret musial wypchnąć "odstraszacz, bo mu piszczało! To jaki to
odstraszacz?
Pozdrawiam!
Agnieszka i Złota Rybka i setki kretów i nornic ;-)

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

2. Data: 2004-07-25 02:41:42

Temat: Re: Kret wykopał odstraszacz :-(
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agusia (Lublin) wrote:

To jaki to odstraszacz?

Mógłbym ci napisać "jaki", ale nie chcę naruszać powagi grupy.
:)

moon

3. Data: 2004-07-25 08:46:13

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Agusia (Lublin) wrote:
>
> To jaki to odstraszacz?
>
> Mógłbym ci napisać "jaki", ale nie chcę naruszać powagi grupy.
> :)

Do czterch liter, tak brzmi ładnie i każdy wie o co chodzi. Kiedyś w
'Swiecie Ogrodów' pokazali to samo, kret też akurat pod odstraszaczem górke
sobie usypał...jednym słowem szkoda kasy na takie coś.

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2004-07-25 11:48:12

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusia (Lublin)" <N...@p...fm> napisał w
wiadomości news:cdumrc$s93$1@news.lublin.pl...

> rozpanoszyły się okropnie i najchętniej wykopują moje kwiaty).

> Pozdrawiam!
> Agnieszka i Złota Rybka i setki kretów i nornic ;-)

U mnie też zazwyczaj pojawiały się krety w miejscach świeżo skopanych.
Pewnie tam było im
najłatwiej wypchnąć ziemię z tunelu bo ziemia wzruszona i lekka. Ale teraz
już nie mam u siebie kretów dzięku kotom ...

Adijos kretos ;-)

Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-07-25 12:11:11

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Do czterch liter, tak brzmi ładnie i każdy wie o co chodzi.

Oj... te pierwsze 4 litery to już fajne słówko dają...
:)

moon

6. Data: 2004-07-25 14:39:22

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <l...@w...pl> wrote in message

> Oj... te pierwsze 4 litery to już fajne słówko dają...

Jakie 4 litery? K-r-e-t?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2004-07-26 05:17:01

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Oddaj w sklepie i niech Ci oszuści zwrócą wyłudzone pieniądze. Natomiast
sprawdziłam, że nornice odstrasza włożony do norki kosmyk ludzkich włosów
lub psiej sierści. Moje poszły do sąsiada :). Niestety, na krety to nie
działa :(.
Anka

8. Data: 2004-07-27 18:33:21

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

"piiiiiiii", mnie odstrasza, więc kreta chyba tym bardziej? Dzisiaj
przyjeżdżamy, a urządzenie jest wypchnięte z norki!!!

Mysle, ze to moze zalezy od "egzemplarza" kreta.
Rozsypalam kiedys srodek odstraszajacy psy w rabatce z kwiatami. Jeden pies
unikal jak ognia tego miejsca, za to drugi dostal jakiegos szalu. Ten zapach
doprowadzal go do furii i kopal tam jak szalony przy kazdej okazji
Magda
Ps. To samo mam z odkurzaczem :-). Jeden omija go szerokim lukiem a przy
drugim nie da sie odkurzac, z takim zaangazowaniem walczy i gryzie rure.

pedraki
pedraki
Po co mi kura
Re: Arnold Schwarzenegger Commits Suicide
czym odstraszyć psy??