czym odstraszyć psy??

1. Data: 2004-07-24 07:14:45

Temat: czym odstraszyć psy??
Od: "no4all" <no4all@[ciach]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Pewno to problem stary, ale niczego konkretnego nie znalazłam w archiwum
oprócz środków chemicznych.
Chodziłoby mi o jakies domowe sposoby, moze jakąś roślinke można posadzić
przed domem albo dużo roślinek (psy sie załatwiją przed płotem), albo jakiś
pieprz, chili czy coś ??????Kamienie, cegły ???

Pomóżcie, bo moja mama zacznie truć psy sąsiadów :)

Pozdrowienia
Nowa

2. Data: 2004-07-26 20:48:37

Temat: Re: czym odstraszyć psy??
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakiś
> pieprz, chili czy coś ??????Kamienie, cegły ???

...potluczone szklo, pulapki-zapadnie, wilcze doly... :)

Elfir

spotkanie na Woli - zdjęcie grupowe
zchwytałam kreta
Cedr Himalajski