Krety

1. Data: 2013-01-10 10:43:53

Temat: Krety
Od: "Edzio" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowne grono
czy u was krety też tak szaleją?

2. Data: 2013-01-10 10:44:11

Temat: Re: Krety
Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-10 11:43, Edzio pisze:
> Witam szanowne grono
> czy u was krety te? tak szalej??

Tak
Rok kreta?

--
sjs

3. Data: 2013-01-10 11:35:05

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 11:43:53 UTC+1 użytkownik Monia napisał:
> Witam szanowne grono
>
> czy u was krety też tak szaleją?

Tak
Juże ze 3 kg karbidu zuzyłem ale srednio co tydzień jakis kopiec się i tak pojawia.
Az styarch pomyslec coby było gdybym odpuścił i karbidu nie uzywał. Zresztą widze to
na trawniku sąsiada;)

4. Data: 2013-01-10 12:12:55

Od: HGW <h...@h...abuse> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-10 12:35, Kris pisze:

> [...]
Az styarch pomyslec coby było gdybym odpuścił i karbidu nie uzywał. Zresztą widze to

Ja tam ze swoimi się zaprzyjaźniłem, a żeby nie było tych podziemnych
przyjaciół zbyt dużo to zwiększyłem pogłowie kotów które za mnie
odwalają brudną robotę i mam same plusy z tej sytuacji - rączki i
sumienie czyste, populacja myszy na wymarciu i zawsze jest coś
mruczącego, ciepłego i puszystego do pogłaskania po ręką :)

Uwaga: też kiedyś myślałem, że koty niszczą ogród a to największa bzdura
jaką antykociarze wymyślili. Jedynym minusem zwiększonego pogłowia kotów
jest brak ptaków gnieżdżących w krzakach, ale coś za coś.

P.S. Był rok kota? Nawet jeśli był to można powtórzyć :)

5. Data: 2013-01-10 12:15:05

Od: "Tito Flores" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
> [...]

pojawia. Az styarch pomyslec coby było gdybym odpuścił i karbidu nie uzywał.
----------------

to musisz mieć ładnie spulchniony trawniczek!
3 kg? Ho ho!

Tito

6. Data: 2013-01-10 12:28:11

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 13:15:05 UTC+1 użytkownik Tito Flores napisał:

> to musisz mieć ładnie spulchniony trawniczek!
>
> 3 kg? Ho ho!
Przeciez tego nie odpalam;)
Jak się pojawi nowe kretowisko to wciskam do środka karbid,zalewam woda i i zasypuje
dziure. Gazy powstałe z karbidu zatruwaja krety. Ale jak pisałem za kilka dni
pojawiaja sie nowe. Wókół mnie jest kilka hektarów nieużytków wiec tam mnóstwo tego
dziadostwa zamieszkuje i próbują równiez przedostawać się do mnie.

7. Data: 2013-01-10 13:05:03

Od: skrybaogrodowy <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 13:28:11 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
tego dziadostwa zamieszkuje i próbują równiez przedostawać się do mnie.

Przygotuj się na wizyty i żerowanie drutowców, pędraków i komarnice błotne.
Pozdrawiam minorowo
skryba

8. Data: 2013-01-10 13:47:53

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 14:05:03 UTC+1 użytkownik skrybaogrodowy napisał:
> Przygotuj się na wizyty i żerowanie drutowców, pędraków i komarnice błotne.
>
> Pozdrawiam minorowo

Te mi akurat wiszą. Oprócz trawnika i zywopłotu nic innego nie uprawiam więc niech
sobie te pędraki drutowców błotnych żerują;)
Oczy nie widza sercu nie żal.

9. Data: 2013-01-10 18:07:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jan 2013 11:44:11 +0100, SJS napisał(a):

> Tak
> Rok kreta?

Odkąd są u sąsiadów koty wychodzące (bo moje nie wychodzą), które często
mają zwyczaj zawitać i do nas, skończyły się kłopoty i z kretami, i z
nornicami.
--
XL

10. Data: 2013-01-10 18:40:21

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 19:07:58 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

> Odkąd są u sąsiadów koty wychodzące (bo moje nie wychodzą), które często
>
> mają zwyczaj zawitać i do nas, skończyły się kłopoty i z kretami, i z

Kurczę, a po mojej posesji kręcą się 4 koty mieszkające w pobliskim zakładzie. Często
je dokarmiam nawet, nocą wiem że pod moją wiatą na drewno przebywają. ą krety są.

Jaka papryka?
Co to za ptaszek?
Na Nowy 2013 Rok
Dzięcioł kontra sikorki