Na Nowy 2013 Rok

1. Data: 2013-01-01 10:56:05

Temat: Na Nowy 2013 Rok
Od: skrybaogrodowy <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim zakręconym pozytywnie na zielono grupowiczom dobrego zdrowia i satysfakcji
z uprawianego badziewia w 2013 roku życzy
skryba

2. Data: 2013-01-01 11:04:33

Temat: Re: Na Nowy 2013 Rok
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:a4e5f5d9-b39f-44e4-85af-d62402b608d7@googlegrou
ps.com,
niejaki(a): skrybaogrodowy z adresu <s...@o...pl> napisał(a):

> Wszystkim zakręconym pozytywnie na zielono grupowiczom dobrego
> zdrowia i satysfakcji z uprawianego badziewia w 2013 roku życzy
> skryba

Zdrowia dla Was, Waszych Rodzin i Waszych roślinek. Spełnienia marzeń w
2013r.

--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

3. Data: 2013-01-01 20:48:03

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Życzę w Nowym Roku upraw bez: szkodników, majowych przymrozków,
gradobicia, wstrętnych chorób, ale za to
obfitych i smacznych zbiorów oraz pięknych i ciekawych roślin.

Pozdrawiam noworocznie Krycha.

4. Data: 2013-01-01 21:06:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Jan 2013 02:56:05 -0800 (PST), skrybaogrodowy napisał(a):

> Wszystkim zakręconym pozytywnie na zielono grupowiczom dobrego zdrowia i
satysfakcji z uprawianego badziewia w 2013 roku życzy
> skryba

Wszystkiego zielonego na ten Nowy Rok :-)
--
XL

5. Data: 2013-01-03 17:41:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Jan 2013 22:06:19 +0100, Ikselka napisał(a):

satysfakcji z uprawianego badziewia w 2013 roku życzy

> Wszystkiego zielonego na ten Nowy Rok :-)

...u mnie ten rok będzie Rokiem Bobra - wczoraj bobry przegryzły kabel od
internetu biegnący po dnie naszej rzeki :-D
--
XL

6. Data: 2013-01-03 20:24:03

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-03 18:41, Ikselka pisze:

> ...u mnie ten rok będzie Rokiem Bobra - wczoraj bobry przegryzły kabel od
> internetu biegnący po dnie naszej rzeki :-D

:)
podpięły się?
:)))))
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
sklep: http://trawki.pl/
http://facebook.com/trawki

7. Data: 2013-01-03 21:03:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Jan 2013 21:24:03 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> :)
> podpięły się?
> :)))))

A kto je tam wie. Może nawet mają bezprzewodowy - czasem mam wrażenie, ze
ktoś mi się pod moją sieć podpina - rzeka blisko ;-P

--
XL ale TPSA trzeba przyznać zareagowała błyskawicznie :-)

Dzięcioł kontra sikorki
Wszystkiego Najlepszego
Do "paprykarzy" :-)
lavender