Krety

51. Data: 2013-01-18 13:02:36

Temat: Re: Krety
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:50f9254c$1@news.home.net.pl...

> Jestem za :)

Hejka. I tak od konsultacji z księdzem problemu jak bezkarnie okradać
Polskę doszliśmy do Polski od morza do morza. A co z Madagaskarem? ;-)
Pozdrawiam historycznie Ja...cki
PS Zima, mróz, działka przykryta śniegiem więc człowiek pieprzy trzy po
trzy. :-)

52. Data: 2013-01-18 13:31:59

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:kdbh5h$p43$1@news.vectranet.pl,
niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Madagaskarem? ;-) Pozdrawiam historycznie Ja...cki
> PS Zima, mróz, działka przykryta śniegiem więc człowiek pieprzy trzy

Trzy po trzy para piętnaście, chyba tak to leciało. W dodatku to wszystko
dzieje się na biednym krecie, chyba trzeba z niego zleźć.
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

53. Data: 2013-01-22 16:34:35

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:>
> Zima, mróz, działka przykryta śniegiem więc człowiek pieprzy trzy po
trzy. :-)

Hej Dirko!
Czyżby czasu za dużo było??
Najlepsze zimą są zimowe spacery, na przykład w takiej scenerii:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.47597737913
2356.108622.100001602940549&type=1&l=fbd871ffa4
Nie do zrealizowania latem ;-P

Pozdrowienia Jurek

Jaka papryka?
Co to za ptaszek?