Krety

41. Data: 2013-01-15 08:44:45

Temat: Re: Krety
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:50f50f04$1@news.home.net.pl...
> W artykule news:kd1f56$r4j$1@node1.news.atman.pl,
> niejaki(a): Crimi z adresu <r...@w...pl> napisał(a):

>> Kolego.
>> Została Nam już tylko szara strefa.
>> To to samo jak kiedyś Polska Walcząca.

> Rozumiem ale nie pojmuję :)

Hejka. Chyba chodzi tu o rodzaj politycznego samogwałtu. Polak musi z
kimś walczyć bo ma to uwarunkowane genetycznie.
Pozdrawiam deterministycznie Ja...cki

42. Data: 2013-01-15 09:38:01

Od: "Tito Flores" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Chyba chodzi tu o rodzaj politycznego samogwałtu. Polak musi z
> kimś walczyć bo ma to uwarunkowane genetycznie.

Już wiemy skąd te rozbiory, wojny... przez nas! Genetyka!
I jak tu nie popieać GMO?

TF

43. Data: 2013-01-16 09:10:32

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:kd381f$1kj$1@speranza.aioe.org,
niejaki(a): Tito Flores z adresu <s...@o...pl> napisał(a):

> Już wiemy skąd te rozbiory, wojny... przez nas! Genetyka!
> I jak tu nie popieać GMO?
>
> TF

Ja tam popieram, wolę genami bawić się pod nadzorem niż po przypadkowym
piprznięciu pioruna w łan rośliny lub innego "zwykłego" wybryku matury :)
Choć musiało coś przy okazji pieprznąć w JarosławPolskęZbaw, bo zaczął
wywijać szabelką, a to mi się już nie podoba. Wogóle pieprzenie też mi się
nie podoba, co pewnie też ma przyczynę genetyczną :)
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

44. Data: 2013-01-16 21:30:01

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-15 09:44, Dirko pisze:
(...)
> Hejka. Chyba chodzi tu o rodzaj politycznego samogwałtu. Polak musi z
> kimś walczyć bo ma to uwarunkowane genetycznie.
> Pozdrawiam deterministycznie Ja...cki

A przede wszystkim ma potrzebę posiadania wroga ;-)

Krycha.

45. Data: 2013-01-16 21:50:29

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:kd76hk$33e$1@mx1.internetia.pl,
niejaki(a): Krycha_net z adresu <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> A przede wszystkim ma potrzebę posiadania wroga ;-)
>
> Krycha.

Tak jest, i najlepszy jest wróg "wyhodowany na własnej piersi", znany i
lubiany, no po prostu swój :)
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

46. Data: 2013-01-17 00:43:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jan 2013 22:30:01 +0100, Krycha_net napisał(a):

> W dniu 2013-01-15 09:44, Dirko pisze:
> (...)
>
> A przede wszystkim ma potrzebę posiadania wroga ;-)

Polak wrogów MA od wieków, to cóż myślisz, instynkt obronny musi mieć
rozwinięty. Położenie geograficzne generuje nasza historię. Inni nie
musieli się zbytnio męczyć obrona, po prostu na nas napadali - teraz ucza
nas jak zyc w pokoju :->

--
XL kto nie ma wrogów, ten w ich miejsce ma samych przyjaciół - jak rozumiem
:-]

47. Data: 2013-01-17 20:28:34

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-17 01:43, Ikselka pisze:

> Polak wrogów MA od wieków, to cóż myślisz, instynkt obronny musi mieć
> rozwinięty. Położenie geograficzne generuje nasza historię. Inni nie
> musieli się zbytnio męczyć obrona, po prostu na nas napadali - (...)

Coś nie pamiętamy jak to my napadaliśmy na innych.
Kraj od morza do morza.

Krycha.

48. Data: 2013-01-17 20:56:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jan 2013 21:28:34 +0100, Krycha_net napisał(a):

> Coś nie pamiętamy jak to my napadaliśmy na innych.
> Kraj od morza do morza.

Na Niemców i Austriaków? Bo ze Ruskim daliśmy parę razy w kość to nie bez
zaczepki z ich strony. A Litwa sama przyszła z propozycją.

--
XL

49. Data: 2013-01-17 22:38:12

Od: "Tito Flores" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha_net" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Coś nie pamiętamy jak to my napadaliśmy na innych.
> Kraj od morza do morza.

Dlatego, że to nas napadali, już nie jest.

A czemu Rosja może być, a my nie?
Ja też chcę sadzić w ogródku mandarynki i granaty!!!!
Chce pić polskie wino, a nie jabole!
Mołdawio wróć!!!

TF (moon)

50. Data: 2013-01-18 10:34:51

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:kd9ug6$b7j$1@speranza.aioe.org,
> [...]

> A czemu Rosja może być, a my nie?
> Ja też chcę sadzić w ogródku mandarynki i granaty!!!!

Jestem za :)

--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek