Krew AB Rh + jaką można podać takiemu pacjentowi?

1. Data: 2004-09-16 21:19:07

Temat: Krew AB Rh + jaką można podać takiemu pacjentowi?
Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam grupę krwi podaną w temacie, moje pytanie brzmi, jaką grupę
krwi można podać np podczas operacji, transfuzji, itp?

Maciek C

2. Data: 2004-09-17 06:32:27

Temat: Re: Krew AB Rh + jaką można podać takiemu pacjentowi?
Od: "gruchotka" <g...@N...POHYBEL.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek C" <m...@i...net.pl> napisał
w wiadomości news:414a02a9$1@news.vogel.pl...

> Posiadam grupę krwi podaną w temacie, moje pytanie brzmi, jaką grupę
> krwi można podać np podczas operacji, transfuzji, itp?

Tutaj http://www.rckik-bydgoszcz.com.pl/3.html znajdziesz odpowiedź.
Tabelka na dole strony.

3. Data: 2004-09-17 12:02:16

Od: Lukrecja <k...@c...tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj to mnie niezwykle zmartwilo, bo gdyby nie daj boze byla mi potrzebna
krew, to moga mi dac tylko O Rh"-". Nie za duzy wybor... :-(

4. Data: 2004-09-17 17:19:07

Od: Patryk <p...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek C wrote:

> Posiadam grupę krwi podaną w temacie, moje pytanie brzmi, jaką grupę
> krwi można podać np podczas operacji, transfuzji, itp?
http://www.rckik-bydgoszcz.com.pl/2.html
a dlaczego homoseksualizm wykluczas bycie dawca krwi ?

--
Patryk

5. Data: 2004-09-17 19:07:03

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patryk" <p...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

> http://www.rckik-bydgoszcz.com.pl/2.html
> a dlaczego homoseksualizm wykluczas bycie dawca krwi ?

Bo pedaly czesciej sa nosicielami roznych swinstw i HIV.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

6. Data: 2004-09-17 19:32:57

Od: Patryk <p...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sq1euo wrote:
> Bo pedaly czesciej sa nosicielami roznych swinstw i HIV.
czy masz jakies dan statystyczne ? daj jakis link
pomyslam ze taka byla intencja autora ale czy sa jeszcze jakies inne
przeciwskazania

czarownice palono na stosie mimo ze nie byly czarownicami
--
Patryk

7. Data: 2004-09-18 08:29:04

Od: Gosia <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Sep 2004 23:19:07 +0200, "Maciek C"
<m...@i...net.pl> wrote:

> Posiadam grup? krwi podan? w temacie, moje pytanie brzmi, jak? grup?
>krwi mo?na poda? np podczas operacji, transfuzji, itp?

Prawdopodobnie dostalbys grupe AB Rh+. W sytuacji podbramkowej 0 Rh-

Pozdrowienia
gosia
Gosia
---------
PL

8. Data: 2004-09-18 11:54:57

Od: DaNsOuNd <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dlaczego homoseksualizm wykluczas bycie dawca krwi ?

nie tylko homoseksualizm. Naprawiam sprzęt medyczny i także nie mogę
oddać ani kropelki :(

--
nick......: DaNsOuNd
contact...: dansound (AT) w-s (DOT) pl

9. Data: 2004-09-19 19:24:16

Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun> szukaj wiadomości tego autora

gruchotka napisał(a):

>Użytkownik "Maciek C" <m...@i...net.pl>

>Tutaj http://www.rckik-bydgoszcz.com.pl/3.html znajdziesz odpowiedź.
>Tabelka na dole strony.

Tyle, że w tabelce jest pomyłka:
w linijce B- powinno być:
X-X-----
a jest
X--X----

--
Andrzej Komisarski

10. Data: 2004-09-19 19:26:26

Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun> szukaj wiadomości tego autora

Lukrecja napisał(a):

>Oj to mnie niezwykle zmartwilo, bo gdyby nie daj boze byla mi potrzebna
>krew, to moga mi dac tylko O Rh"-". Nie za duzy wybor... :-(

??? Chyba niezbyt uważnie przeczytałaś.

dziwne objawy abstynencji nikotynowej
Depresja
Sińce pod oczami