Krosty na mosznie

1. Data: 2003-10-29 19:32:05

Temat: Krosty na mosznie
Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

Od dłuższego już czasu na mosznie mam krosty. Niektóre o średnicy ok 1 mm,
większe nawet do 3 mm. Początkowo sądziłem, że moga to być zwyklae ropniaki
i część z nich faktycznie udało mi się wycisnąć, kilka, tych większych,
pozostało. Są grube i twarde i wyglądaja tak, jakby pod skurą było "coś"
białego. Co to może być? Czy powiniennem się niepokoić?

Jakub

2. Data: 2003-10-29 23:17:01

Temat: Odp: Krosty na mosznie
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <s...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

Co to może być? Czy powiniennem się niepokoić?

Nie mam pojecia ale polecam pl.soc.seks.moderowana (posty pojawiaja sie po
jakim czasie puszczone przez moderatora)

Seco

3. Data: 2003-10-30 07:55:22

Temat: Re: Krosty na mosznie
Od: mic <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Zysnarski napisał:

> [...]
> pozostało. Są grube i twarde i wyglądaja tak, jakby pod skurą było "coś"
> białego. Co to może być? Czy powiniennem się niepokoić?

Jesli to to co mysle ze to to, to mnie dermatolog powiedzial ze czesc
populacji meskiej tak po prostu ma, nie jest to grozne i sie rtego nie
leczy, ot defekt kosmetyczny, przejdz sie do dermatologa na konsultacje
3 sekundy i wiesz wszystko, nie boli :)

skurcze łydek - co brać?
Problem ze snem :(
prawa stopa nie daje mi żyć