Krótkowzroczność- jak z tym walczyć

1. Data: 2002-06-18 17:11:07

Temat: Krótkowzroczność- jak z tym walczyć
Od: "Tomi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jw. Zauwazam, ze stale pogarsza mi sie wzrok z 0,5 już do 2,5. Oj boje się
co będzie dalej

2. Data: 2002-06-18 18:08:49

Temat: Re: Krótkowzroczność- jak z tym walczyć
Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jw. Zauwazam, ze stale pogarsza mi sie wzrok z 0,5 już do 2,5. Oj boje się
> co będzie dalej
Idz do dobrego okulisty. Nie piszesz, ile masz lat, w jakim tempie Ci sie
pogarsza. To wazne. Czy ktos w rodzinie jest krotkowidzem?
A w ogole to bardzo dobrze robia jagody (teraz akurat sezon), jedz, jak
najwiecej, poza tym wit.A (kup sobie Falvit). Na pewno nie zaszkodzi (tylko
nie przedawkuj!). Jest taki lek - bardzo dobry- Difrael (francuski, nie wiem
czy dostepny w Polsce), niezwykle skuteczny w powstrzymywaniu
krotkowzrocznosci. Ale przede wszystkim, skontaktuj sie z dobrym okulista,
tylko on poda Ci wiarygodna diagnoze i wskaze sposob zapobiegania, leczenia
lub korygowania krotkowzrocznosci.
Iza

3. Data: 2002-06-18 23:20:03

Temat: Re: Krótkowzroczność- jak z tym walczy
Od: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@p...mini.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jw. Zauwazam, ze stale pogarsza mi sie wzrok z 0,5 już do 2,5. Oj boje się
> co będzie dalej

Nie martw sie, ja zaczynalem (6-ta klasa) od polowek, a teraz (1 rok
studiow) mam juz ponad -4 pewnie... nic nie poradzisz. W pewnym momencie
bedziesz mial zaleznosc liniowa (np. -0.5 dipotrii na rok), a potem musi w
koncu kiedys chyba przestac sie pogarszac :-).

4. Data: 2002-06-22 18:11:37

Od: "DanielR" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doradzam jagody czarne(antocyjany uszczelniają kapilary w gałce ocznej,
powodują wzrost syntezy purpury wzrokowej), naturalny beta-karoten, witaminy
A+D3, E.
Preparaty z borówką czernicą:
Visic, Klarin, Strix
Pozdrawiam
AsiaR (też krótkowidz)

5. Data: 2002-06-24 05:46:32

Od: "SebaX" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DanielR <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:af2ehk$77p$...@n...lublin.pl...
> Doradzam jagody czarne(antocyjany uszczelniają kapilary w gałce ocznej,
> powodują wzrost syntezy purpury wzrokowej), naturalny beta-karoten,
> [...]

Pomogły Ci coś?

6. Data: 2002-06-25 20:05:07

Od: "Tomi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za odpowiedzi