Krwawiący nos...

1. Data: 2005-05-20 20:27:37

Temat: Krwawiący nos...
Od: "Rafal" <H...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mma pytanie do szanownych grupowiczy.Mam problem z nosem.a dokladnie z krwia
ktora z niego codziennie wychodzi...jest coraz gorzej...z dnia na dzien mam
coraz wieksze problemy z zatamowaniem tego krwawienia. Wystepuje ono o
kazdej porze dnia...raz a nawet 2x dziennie...Slyszalem ze jest na to jakas
metoda - cos jak wypalanie naczynek czy zamykanie naczynek w nosie.

Wie ktos moze jak to sie fachowo nazywa?? I ile to kosztuje ??? Prosze o
jakies wskazowki

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2005-05-20 20:39:33

Temat: Re: Krwawiący nos...
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal" <H...@p...edu.pl> napisał w wiadomości

> Wie ktos moze jak to sie fachowo nazywa?? I ile to kosztuje ??? Prosze o
> jakies wskazowki

to sie nazywa lapisowanie
a probowales brac cyklonamine? to tabletki ktore bardzo pomogly mojemu
dziecku z tym samym problemem

Aga

3. Data: 2005-05-20 23:04:57

Od: "Rafal" <H...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał
> to sie nazywa lapisowanie

Dziekuje za odpowiedz...ale wpisalem w googlu to "lapisowanie" i nie
znalazlo nic poza lapisowaniem zębów nie wyskoczylo :)) Na pewno to się tak
nazywa??

> a probowales brac cyklonamine? to tabletki ktore bardzo pomogly mojemu
> dziecku z tym samym problemem

Nie bralem tego...Ale juz sie zajmuje zbieraniem informacji na temat
leku...Widze ze nawet tani jest :))

Cyclonamine tabl 0,25g - 30tabl. - Galena - 6.48zl

A jakie dawkowanie mialo Twoje dziecko?? I ile mialo lat jak to
bralo...Dodam ze ja mam 23 i mecze sie z tym problemem od powiedzmy 4
lat...Co prawda kiedys to nie bylo takie straszne-ale teraz to ja juz nad
tym nie mam panowania...Kiedys bylem u lekarza laryngologa to on dal mi na
to żelazo...i oczywiscie nie pomagalo :)) Eh Ci lekarze....Czy ja kiedyś
trafie na prawdziwych spelcjalistow :)) ???

Pozdrawiam
Rafal

4. Data: 2005-05-20 23:21:08

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal napisał(a):
> Dziekuje za odpowiedz...ale wpisalem w googlu to "lapisowanie" i nie
> znalazlo nic poza lapisowaniem zębów nie wyskoczylo :)) Na pewno to się tak
> nazywa??

tak
opisywałem tu na grupie jak to wygląda..

wklejam:

"wyglada to tak, ze na kawalku precika jest owinięty wacik, który lekarz
macza w takim brązowym mazidle, podgrzewa je nad palnikiem i takie
podgrzane wkłada do nosa i smaruje w środku.. przynajmniej u mnie tak to
wyglądało, a taki zabieg miałem dwa razy w róznych odstępach czasu
jest to troche bolesne, fakt, ale bez przesady, za to potem jest spokój
na conajmniej rok, dwa"

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2005-05-21 09:22:52

Od: "Cheater!!!" <c...@...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik scream podszywający się pod maila n...@p...pl po ciężkich
przejściach naskrobał:

> jest to troche bolesne, fakt, ale bez przesady, za
> to potem jest spokój na conajmniej rok, dwa"

bolesne raczej nie bardzo. troche w nosie szczypie i jakby "sciaga skore"
dla laryngologa to 5 min roboty a spokoj na dluuugi czas :)

Zdraviam!

--
Pzdr
Cheater!!!

6. Data: 2005-05-21 12:34:59

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cheater!!! napisał(a):
> bolesne raczej nie bardzo. troche w nosie szczypie i jakby "sciaga skore"
> dla laryngologa to 5 min roboty a spokoj na dluuugi czas :)

bylem wtedy dzieckiem (moze 5-6 lat) i uwierz mi, ze to byla dla mnie
prawdziwa tragedia :))

7. Data: 2005-05-21 20:08:43

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje za odpowiedz...ale wpisalem w googlu to "lapisowanie" i nie
> znalazlo nic poza lapisowaniem zębów nie wyskoczylo :)) Na pewno to się
tak
> nazywa??

tak sie nazywa ale np mojemu dziecku (8 lat teraz) laryngolog odradza. Mówi
ze moze jak bedzie starszy i teraz jak pojawia sie ten problem, przewaznie
co 6-10 miesiecy bierze cyklonamine i jest na ten czas spokoj. Poprawa po
tabletkach bardzo szybka. Krawawienia u niego pojawiaja sie przewaznie po
ciezszych przeziebieniach, anginach itp. Wiec cyklonamina i do nastepnego
razu.

> Nie bralem tego...Ale juz sie zajmuje zbieraniem informacji na temat
> leku...Widze ze nawet tani jest :))

:-)

> A jakie dawkowanie mialo Twoje dziecko?? I ile mialo lat jak to
> bralo...Dodam ze ja mam 23 i mecze sie z tym problemem od powiedzmy 4

teraz ma 8 lat ale bierze od jakis 3
ostatnio 2 x 1 tabletce 250 mg

pozdrawiam
Aga

8. Data: 2005-05-21 20:09:24

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bylem wtedy dzieckiem (moze 5-6 lat) i uwierz mi, ze to byla dla mnie
> prawdziwa tragedia :))

no własnie z tego włąsnie powodu laryngolog odradza ten zabieg mojemu
dziecku :-)

Aga

9. Data: 2005-05-22 20:14:32

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

a nie masz nadciśnienia tętniczego albo problemów z krzepliwością krwi?

jeśli nie wiesz- odwiedź lekarza!

10. Data: 2005-05-22 20:15:41

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

znajdź

PRZYŻEGANIE

zaczalem intensywnie spacerowac - odciski :(
[KRAKÓW] Włókniaki - gdzie usunąć?
depresja-pomóżcie
krzywy nos ??
Skręcenie nogi