Krwotoki z nosa

1. Data: 2004-07-20 09:52:34

Temat: Krwotoki z nosa
Od: "Kasia W." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie.
Jaka może być przyczyna częstych i obfitych krwotoków z nosa i czy mogą być
one niebezpieczne (chodzi o 18-letniego chłopaka z normalnym ciśnieniem) ?
Pozdrawiam
Kasia

2. Data: 2004-07-20 10:13:08

Temat: Re: Krwotoki z nosa
Od: "ErrOR" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
być
> one niebezpieczne (chodzi o 18-letniego chłopaka z normalnym ciśnieniem) ?

1. Branie srodkow rozrzedzajacych krew - np polipiryna
2. podraznienia sluzowki nosa, np. przez dlubanie w nosie
3. oslabienie, niedozywienie, niedospanie

jesli zdazaja sie czesto nalezy udac sie do laryngologa (tak?) , on obejrzy
nosek i ew. zaleci dalsze dzialania.
Pozdr
ErrOR

3. Data: 2004-07-21 11:11:21

Od: "Cheater!!!" <c...@n...sp> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Kasia W. podszywający się pod maila k...@o...pl po ciężkich
przejściach naskrobał:

> Mam pytanie.
> Jaka może być przyczyna częstych i obfitych krwotoków z nosa i czy mogą
> być one niebezpieczne (chodzi o 18-letniego chłopaka z normalnym
> ciśnieniem) ?

czesc!
ja mialem to samo (18l, cisnienie w normie). Krew pszczala mi sie po 3-4x
na dzien. Trwalo to ponat tydzien i bylo to w koncowce roku szkolnego
(malo spalem, duzo sie uczylem) przyszly wakacje, wysypiam sie wmiare i samo
przeszlo. Do laryngologa nie poszedlem bo w kolejce spedzilbym caly dzien :/
Polecam jakies witaminy z mikroelementami (np. Centrum), wiecej wypoczynku
(jesli go brakuje). Ew. przczyna krwotokow z nosa moze byc alergia na jakies
pylki.

Pzdr
Cheater!!!
Nobody Is Perfect, My name Is Nobody

4. Data: 2004-07-21 17:17:38

Od: "Kasia W." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na dzien. Trwalo to ponat tydzien i bylo to w koncowce roku szkolnego
> (malo spalem, duzo sie uczylem) przyszly wakacje, wysypiam sie wmiare i

Stan trwa od pół roku, nieregularnie, może raz na tydzień. Podejżenie jest
na zmiany ciśnienia (np. w górach krwotoki są prawie codziennie). Co do
wyczerpania - nie można o nim chyba mówić. A czy samo przejdzie nie jestem
taka pewna.

>Do laryngologa nie poszedlem bo w kolejce spedzilbym caly dzien :/

:) aby się wyleczyć lub zbadać warto poświęcić nawet 1 dzień

>Ew. przczyna krwotokow z nosa moze byc alergia na jakies
> pylki.

Nie sadzę, ale możliwe

Przd Kasia W.

implanty stomatologiczne