Kryteria wyboru

41. Data: 2012-04-29 20:08:11

Temat: Re: Kryteria wyboru
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Paulinka

42. Data: 2012-04-29 20:10:26

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-29 22:08, Paulinka pisze:
> [...]

A gdzie odpowiedź?

43. Data: 2012-04-29 20:11:36

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jnk73g$pmc$2@node2.news.atman.pl...

?
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

44. Data: 2012-04-29 20:12:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> napisałem- staram się wysyłać ludziom pozytywne emocje. I nie robię tego
> w jakiś sposób wymyślony, sztuczny. Po prostu. Może nawet jest w tym

A ja myślę, że zdrowo jest kogoś po prostu nie lubić i nawet dać mu to
odczuć.
Kumulowanie negatywnych emocji, a potem ich rozczłonkowywanie, walczenie
z tym, rozmaite przemyślenia są IMO niezłym zaczątkiem do paranoicznego
lubienia na siłę. Nie da się być fajnym na siłę i nie da się wszystkich
w życiu lubić i im dobrze życzyć, co nie oznacza, że należy tworzyć
laleczki voodoo i szpile zakupować.

--

Paulinka

45. Data: 2012-04-29 20:19:55

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jnk73g$pmc$2@node2.news.atman.pl...

> ?
> :-)

Za szybko wysłałam. Jestem szybsza niż światło ;)

--

Paulinka

46. Data: 2012-04-29 20:26:33

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jnk7c7$q69$1@node2.news.atman.pl...

> A ja myślę, że zdrowo jest kogoś po prostu nie lubić i nawet dać mu to
> odczuć.
Można kogoś nie lubić. To jest zdrowe. Zdrowe- o ile służy odpowiedzi na
pytanie: "co w zachowaniu tego człowieka wyzwala u mnie takie negatywne
reakcje?". Czasem można takiej osobie dać to odczuć- ale jak myślę- w
jakichś rzadkich sytuacjach. Tak w ogóle- po co dawać to komuś odczuć?
Fundujesz komuż odrzucenie- w imię czego? Bo masz muchy w nosie?

> [...]
> życiu lubić i im dobrze życzyć, co nie oznacza, że należy tworzyć laleczki

Ależ ja już kolejny raz piszę: mogę kogoś nie lubić. Na przykład- jest to
jedna z moich sąsiadek. Tylko dlaczego mam jej źle życzyć? Ba! Ja jej życzę
bardzo dobrze- poważnie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

47. Data: 2012-04-29 20:32:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> jakichś rzadkich sytuacjach. Tak w ogóle- po co dawać to komuś odczuć?
> Fundujesz komuż odrzucenie- w imię czego? Bo masz muchy w nosie?

Dlaczego mam zakładać, że to ja się mylę, a osoba nielubiana po prostu
na nielubienie nie zasłużyła?
Jak ktoś jest permanentnym dupkiem, to jest nielubiany. To nie są emocje
i spostrzeżenia wzięte z powietrza, to jest cały zespół wydarzeń,
zachowań etc. Mnie też ludzie z jakichś swoich powodów nie lubią i mają
do tego prawo.

> Ależ ja już kolejny raz piszę: mogę kogoś nie lubić. Na przykład- jest
> to jedna z moich sąsiadek. Tylko dlaczego mam jej źle życzyć? Ba! Ja jej
> życzę bardzo dobrze- poważnie.

No to rozgraniczmy. Ja nigdy w życiu nikomu źle nie życzyłam, ale są
osoby, których po prostu nie lubię i nigdy ich serdecznie nie będę
pozdrawiać.

--

Paulinka

48. Data: 2012-04-29 21:26:48

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jnk8hj$re9$1@node2.news.atman.pl...

> No to rozgraniczmy. Ja nigdy w życiu nikomu źle nie życzyłam, ale są
> osoby, których po prostu nie lubię
OK

>i nigdy ich serdecznie nie będę pozdrawiać.

No a miałaś w zyciu sytuacje, że je polubiłaś? Bo ja- tak.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

49. Data: 2012-04-29 21:32:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jnk8hj$re9$1@node2.news.atman.pl...

> OK

> No a miałaś w zyciu sytuacje, że je polubiłaś? Bo ja- tak.

Ja tez. I przyszłam i powiedziałam, że nie miałam racji. I te osoby to
doceniły.

--

Paulinka

50. Data: 2012-05-03 04:01:18

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jnk4t9$liq$2@usenet.news.interia.pl>,
j...@i...pl says...

> Taka dokładność nie może być przypadkowa - to musi być atawistyczna
> praktyka własna :P

Nie lubię wina vel. kwasów i garbników [nie myślę oczywiście o
jabolach, ale to kwasy i garbniki nadają winu smak] - jak chcę
coś kwaśnego, to piję kefir. ;>

PF

Re: Auto Insurance Online
Krucjata w intencji