Krytyka KOD

1. Data: 2016-01-25 15:55:21

Temat: Krytyka KOD
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Siły opozycyjne względem pisowskich fundamentalistów są słabe. KOD, powołany do życia
przez PO i Nowoczesną.PL, stanowi nazbyt pacyfistyczne środowisko. Pokojowe protesty
KOD-u spełniają w niezamierzony sposób funkcję legitymizacyjną względem PiS. Nie
wzmacniają antypisowskich nastrojów. Wręcz odwrotnie, stanowią argument dla
Kaczyńskiego, iż PiS jest partią afirmującą demokratyczne wartości - no, bo przecież
policja nie pałuje demonstrantów.
Jedynie zdecydowana agresja społeczna wobec PiS - jeszcze przed uruchomieniem
projektu 500 zł. na dziecko i uchwaleniem ustawy frankowej - może uchronić (w
trzyletniej perspektywie) nasze państwo przed jego całkowitym, ideologicznym
zawłaszczeniem przez fundamentalistów katolickich. Szansą na zablokowanie
katastrofalnych zmian w ordynacji wyborczej mogą okazać się ostre zamieszki uliczne w
największych miastach Polski. Dlatego na czele KOD powinni stanąć politycy, którzy są
zdolni do organizowania agresywnych, antypisowskich protestów.
********

Tolerancją nic nie wskóracie kiedy bolszewicy ze wsi ziapią z nienawiści i budują
dykturę. Tylko u nas wsi nie udało się ucywilizować, jest antycywilizacyjna i
antynarodowa, podpuszczana jak ich ojcowie z Ormo, za kawałek kiełbasy i litr wódki
.Aby ludzi kultury, dorosłych do demokracji, którzy pragną normalnej Polski
prześladować. Wsióry zbyt niedorzali do cywilizacji, to jeszcze etap dyktatur co za
nich rządzą i krwawych religijnych ajatollahów katolickich. Ich trzeba zatłuc, już
oddawna na to zasługują.

a rankiem...

Kiedy przyjdą podpalić dom,
ten, w którym mieszkasz - Polskę,
kiedy rzucą przed siebie grom,
kiedy runą żelaznym wojskiem
i pod drzwiami staną, i nocą
kolbami w drzwi załomocą -
ty, ze snu podnosząc skroń,
stań u drzwi.
Bagnet na broń!
Trzeba krwi!

Są w ojczyźnie rachunki krzywd,
obca dłoń ich też nie przekreśli,
ale krwi nie odmówi nikt:
wysączymy ją z piersi i z pieśni.
Cóż, że nieraz smakował gorzko
na tej ziemi więzienny chleb?
Za tę dłoń podniesioną nad Polską -
kula w łeb!

2. Data: 2016-01-26 11:39:31

Temat: Re: Krytyka KOD
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 15:55:22 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
nich rządzą i krwawych religijnych ajatollahów katolickich. Ich trzeba zatłuc, już

PiS bez wątpienia jest żenujący, ale żeby prosić przeciwko tym fuszerom
o pomoc z zagranicy to już przesada. Poza tym zagranica ma własne kłopoty
i kogo oprócz paru sensacyjnych pismaków obchodzi jakiś tam nieudolny watażka
Kaczyński... nawet Parlament w Brukseli olał to jako mały stopień szkodliwości
dla demokracji. Nie będą się wtrącać w waśnie jakichś polaczków, bo Kaczorek
w zębach im ACTA pod inną nazwą przyniesie.

KOD czy jest pokojowy, czy dojdą w nim siły zadymiarskie, to dla mnie tylko
konkurencyjna odgórna formuła, która zajęła miejsce w sercach wielu Polaków
z braku laku, podobnie jak robił to PiS i Kukiz u schyłku Platformy.
Ja tak myślę sobie, że w Polsce niewiele się zmieni, jeśli na miejsce jednych
ludzi z układu wchodzą inni ludzie z układu, jak ma to miejsce dzisiaj w sferze
rządowej.Co najwyżej obróci się kolejne krzesełko karuzeli. Te wszystkie formy
są obecnie przestarzałe i niereformowalne, czy kacze, czy KOD-ziarskie...
Dlatego wolę poczekać na powstanie czegoś bardziej sensownego, bo to co jest,
mi się już zwyczajnie opatrzyło.

3. Data: 2016-01-26 12:00:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
- pokaż cytowany tekst -
[...]

***********
Demokracje to mieliśmy koślawą ale bolszewicy z Pis przywracają dyktaurę PRL, bo
chore buractwo ze wsi jest na etapie Ajotallachów Saddamów, plemienność
przed-cywilizacyjna. My właściwie mamy tu rewolucje Jakuba Szeli, a wiesz co głównie
nienawidzili w domach zamordowanej szlachty, kultury, niszczyli wszystko co związane
z kulturą. I tym samym Janda, już w odezwie na pismo o zdrajcach naródu, opublikowała
swoją listę zdrajców czyli cała elita kulturowa Polski. Podział idzie między kulturą
a dziczą, wartością a patologią i ta patologia będzie chciała nasze życie sprowadzić
do swojego chorego poziomu. Jak redaktorka potrafiła być kiedyś stronnicza, to teraz
właczam TVP i widzę Chinczyków co mordy drą jak wielki jest Mao.

4. Data: 2016-01-26 13:28:19

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nich rządzą i krwawych religijnych ajatollahów katolickich. Ich trzeba zatłuc, już

Taktaktak!!! Brawooo!!! - komuszego poetę-politruka Broniewskiego mi tu cytuj. Akurat
pisał to przeciw tym, co chcieli Polskę wybawić od czerwonej zarazy.
Równie dobrze możesz cytować pożal się Boże "noblistkę" Szymborską - stalinówkę i
michnikówkę. Zresztą wyręczę cię, posługując się gotowcem, ale świetnym, bo mi się
samej nawet ni chce palcami przebierać, żeby twoją mizerotę wykazywac dalej:

http://forum.gazeta.pl/forum/w,13,15341780,15341780,
Wiersze_Szymborskiej_na_czesc_LENINA_J_STALINA.html

"Wisława Szymborska (prawdziwe nazwisko Rottermund)

"LENIN" (na cześć W.I. Lenina)

Że w bój poprowadził krzywdzonych,
że trwałość zwycięstwu nadał,
dla nadchodzących epok
stawiając mocny fundament -
grób, w którym leżał ten
nowego człowieczeństwa Adam,
wieńczony będzie kwiatami
z nieznanych dziś jeszcze planet.

Wisława Szymborska

"TEN DZIEŃ" (na cześć J. Stalina)

Jeszcze dzwonek, ostry dzwonek w uszach brzmi.
Kto u progu? Z jaką wieścią, i tak wcześnie?
Nie chcę wiedzieć. Może ciągle jestem we śnie.
Nie podejdę, nie otworzę drzwi.

Czy to ranek na oknami, mroźna skra
tak oślepia, że dokoła patrzę łzami?
Czy to zegar tak zadudnił sekundami.
Czy to moje własne serce werbel gra?

Póki nikt z was nie wypowie pierwszych słów,
brak pewności jest nadzieją, towarzysze.
Milczę. Wiedzą, że to czego nie chcę słyszeć -
muszę czytać z pochylonych głów.

Jaki rozkaz przekazuje nam
na sztandarach rewolucji profil czwarty?
- Pod sztandarem rewolucji wzmacniać warty!
Wzmocnić warty u wszystkich bram!

Oto Partia - ludzkości wzrok.
Oto Partia: siła ludów i sumienie.
Nic nie pójdzie z jego życia w zapomnienie.
Jego Partia rozgarnia mrok.

Niewzruszony drukarski znak
drżenia ręki mej piszącej nie przekaże,
nie wykrzywi go ból, łza nie zmaże.
A to słusznie. A to nawet lepiej tak.

Pod sztandarem rewolucji

Problem Szymborskiej to jednak nie tylko kwestia oddania się artysty w służbę
ZBRODNICZEMU totalitaryzmowi STALINOWSKIEMU.

Chodzi też o jej nadzwyczajną GORLIWOŚĆ w tej służbie.
Świadczy o tym choćby wiersz W. Szymborskiej, napisany po śmierci Stalina, w
którym poetka nie tylko wyraża swą ROZPACZ, ale również wzywa do POGŁĘBIENIA
stalinizmu:

"Pod sztandarem rewolucji wzmocnić warty
wzmocnić warty u wszystkich bram".

W tym samym wierszu, chwaląc Stalina, Szymborska pisała:

"Oto Partia - ludzkości wzrok
Oto Partia siła ludów i sumienie?
Nic nie pójdzie z jego życia w zapomnienie".

A przecież można było inaczej. Dała temu wyraz chociażby moja Matka
(słowo "matka" my, Polacy, zawsze powinniśmy pisać wielką literą), która jako
młoda dziewczyna nagabywana w pracy, by napisała do zakładowej gazetki
ściennej, co czuje po śmierci Stalina, napisała:

"Czuję to, co cały Naród Polski". Komuniści byli zadowoleni. Koledzy się
śmiali i gratulowali Mamie odwagi.

Notabene nie jest to jedyny wiersz "poetki", w którym Szymborska wielbi PZPR,
jak zresztą przystało na wieloletniego członka KOMUNISTYCZNEGO PZPR-u.
Szymborska napisała m.in. utwór ZACHĘCAJACY młodych, by wstępowali do PZPR,
która "rozgarnia mrok".
Szymborska tak przedstawia wstępną rozmowę z kandydatem:

"Pytania brzmią ostro,
ale tak właśnie trzeba
bo wybrałeś życie komunisty
i przyszłość czeka
twoich zwycięstw".

Noblistka Szymborska zapewnia też, że:

"Partia. Należeć do niej.
Z nią działać. Z nią marzyć. Z nią w planach nieulękłych.
Z nią w trosce bezsennej. Wierz mi to najpiękniejsze
co się może zdarzyć".

W czerwcu 1992 r., w czasie "nocy teczek", kiedy opozycja polityczna, ale ze
skrzydła autentycznych interesów Polskiej Racji Stanu zarzadała lustracji i
ujawnienienia kto najbardziej ZWALCZAŁ Polaków i był sługusem Kremla,
Szymborska wsparła Michnika, gdy ten atakował LUSTRACLĘ przeprowadzaną przez
premiera Olszewskiego, pomagając w obaleniu jego rządu.

Michnik, po obrzuceniu obraźliwymi EPITETATMI zwolenników lustracji, napisał
wtedy na pierwszej stronie swojego BRUKOWCA GW tak:

"Ale czasem język polityki okazuje się nazbyt suchy i płaski. Wtedy przemawia
literatura. Wisława Szymborska Wielka Dama Polskiej Literatury przesłała nam
swój nowy wiersz. Niechaj jego przesłanie będzie i naszym głosem w sporze z
nikczemnością i nienawiścią" (Michnik lustrację nazywał nienawiścią)

NOWY wiersz Szymborskiej pt. " Nienawiść" na zamówienie Michnika został
wydrukowany w "Gazecie Wyborczej" NA PIERWSZEJ STRONIE:

Wiesława Szymborska

" Nienawiść"

Spójrzcie, jak wciąż sprawna,
jak dobrze się trzyma
w naszym stuleciu nienawiść.
Jak lekko bierze wysokie przeszkody.
Jakie to łatwe dla niej - skoczyć, dopaść.
Religia nie religia -
byle przyklęknąć na starcie.
Ojczyzna nie ojczyzna -
byle się zerwać do biegu.

Szymborska ZAWSZE służyła systemowi PROPAGANDY tzw. "socjalistycznego
realizmu", który zmierzał do odzwierciedlenia tzw. "rzeczywistości
społecznej" na OKREŚLONE ZAMÓWIENIE i przedstawienia jej obrazu
tej "rzeczywistości społecznej" za pomocą zrozumiałych środków artystycznych,
z pozycji światopoglądu KOMUNISTYCZNEGO i historycznych interesów TYCH CO
SĄ w DANEJ CHWILI PRZY WŁADZY.
"

5. Data: 2016-01-26 13:34:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 15:55:22 UTC+1 użytkownik glob napisał:

Ale po co mi wklejasz komuszą propagandę faszującą naszych pisarzy i poetów.? To
takie typowe dla buractwa, znowu jak Jakub Szela i ataki na kulturę bo nie jest
prostacka, i drzecie się jak Chińczycy za wielkim Mao, dla którego wszystko trzeba
zakłamać bo za ciasne dla jedynie słusznej wizji świata prostaka.

6. Data: 2016-01-26 13:38:18

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 stycznia 2016 13:34:02 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> XL
> W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 15:55:22 UTC+1 użytkownik glob napisał:
>

> Ale po co mi wklejasz komuszą propagandę faszującą naszych pisarzy i poetów.?

Boś głupi.
Opowiedz mi jeszcze o wspaniałym Miłoszu, "naszym pisarzu" :->

7. Data: 2016-01-26 13:47:19

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:5480d3ca-0fea-4034-9a39-
> Dlatego wolę poczekać na >powstanie czegoś bardziej sensownego, bo to co
> jest,
> mi się już zwyczajnie opatrzyło.

polecam:

http://www.pobudka.org

nie czekaj. Samo się nie zrobi.

--

Chiron

8. Data: 2016-01-26 13:52:11

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.01.2016 o 13:47, Chiron pisze:

> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
> wiadomości news:5480d3ca-0fea-4034-9a39-
>
> polecam:
>
> http://www.pobudka.org
>
> nie czekaj. Samo się nie zrobi.

Daj spokój z tym Braunem. Co prawda podoba mi się jego rys narodowy, w
tym ma rację, ale nie podoba mi się jego "wolnościowość" ściągniętą od
Korwina.

9. Data: 2016-01-26 13:57:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ja
XL
[...]

Mogę to naprostować, bo ci ludzie wiele zrobili by komunizm obalić, do tej pory
absurdalnie się zachowujecie, ....gdyż na drzewach zamiast liści będą wisieć
komuniści ...to cytat z Miłosza któremu SBcia obecna, tak teraz tak kiedyś fałszuje
biografie, zupełnie jak z Szymborską.
Gdyż komunizm, jego pierwsza fala, odbudował Polskę, wyprowadził z ciemnoty
katolickiej, wysłała lud do szkół, wyzwoliła z pańszczyzny i to byli patryjoci,
którzy cieszyli się bardzo że kraj idzie do przodu.
To się klerowi nie podoba, bo atakowali kler o zniewolenie ludu, krzywdę Polski,
zażynanie rozwoju kraju. Tak więc byli SBcy teraz na zlecienie prawicy znowu na
tapetę wzieli autorów zwalczanych za komuny. Bo w pewnym momencie komunizm się
kompromituje, atakowani są ludzie elity i zastępowani burakami, lizusami,
wazeliniarzami ( tak jak obecnie), przyjmuje postać dogmatyczną, wręcz religijną,
gdzie propaganda ma być rzeczywistością. Ci intelektualiści odchodzą i walczą z tym
totalitaryzmem, gdzie twoje buraki zajmują stanowiska i kolesiostwo, wazelina, ataki
na tych buntujących się pisarzy, fałszowanie biografii, oskarżanie o zdradę dla
kapitalistów, układu z góry sponsorowanego przez karły reakcji. Tym samym te elity
schodzą do podziemi lub emigrują i są tymi wielkimi co walczą z komuną i to dzieki
nim ludzie mają wiedzę na temat systemu bo go demaskują. Po upadku komuny Kler
współpracujący z bezpieką zauważa że ci intelektualiści są bardzo dla niego
niebezpieczni, bo ich wiedza, wartości, historia, pokazuje jak bardzo kler niszczył
kraj, jak bardzo mogą zapłodnić przed tym nowym klerykalnym totalitaryzmem i
Szymborska walczy do końca nie pozwala na katolicki pogrzeb. Bo to byli patryjoci.

10. Data: 2016-01-26 13:59:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
> [...]

Boś głupi.
Opowiedz mi jeszcze o wspaniałym Miłoszu, "naszym pisarzu" :->

*******-

"Na drzewie zamiast liści będą wisieć komuniści" Miłosz. Odrazu wiadomo dlaczego
nienawidzicie Miłosza.

Czyski w mediach, urzędach
Niemiecka telewizja rozpacza po utracie agenta Lisa
Max Kolonko o Ryszardzie Petru, Nowoczesnej PL oraz KOD-zie
Max Kolonko o gnidch Unii Europejskiej
Max Kolonko o gnidach Unii Europejskiej.