Max Kolonko o gnidach Unii Europejskiej.

1. Data: 2016-01-25 08:15:48

Temat: Max Kolonko o gnidach Unii Europejskiej.
Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Oto jak powinni analizować sytuację dziennikarze polskich mediów.
Mariusz Max Kolonko o występie Pani Premier Szydło w Strasburgu
https://www.youtube.com/watch?v=r3TzxjdLM64
Czytajcie gnojki i uczcie się patrzeć na świat niezależnie.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

2. Data: 2016-01-25 09:25:42

Temat: Re: Max Kolonko o gnidach Unii Europejskiej.
Od: Roman Rumian <r...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdybyż to Pan Kolonko mógł przygotowywać treści dla serwisów
informacyjnych TVP ...
Ech, marzenie ...

3. Data: 2016-01-25 09:55:10

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.01.2016 o 08:15, LeoTar pisze:
> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=r3TzxjdLM64
> Czytajcie gnojki i uczcie się patrzeć na świat niezależnie.

niezalęznie - od kogo?

4. Data: 2016-01-25 10:28:24

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> niezalęznie - od kogo?

Od tych próbujących kreować rzeczywistość, która tylko im będzie
podporządkowana i będzie pracowała na ich dobre samopoczucie bez
dbałości o los reszty (większości) społeczeństwa. Tych, którzy zbudowali
swoje dobre samopoczucie na garbach zahukanej większości, należy
sprowadzić do parteru.

5. Data: 2016-01-25 13:16:43

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> To właśnie Maxio próbuje kreować rzeczywistość. Posuwa się aż do rewizji
> granic. W krańcowo infantylnym i nieodpowiedzialnym spocie zachęca, aby
> zachodnią część Ukrainy przyłączyć do Polski, mówiąc to samo co
> Żyrinowski. Wiem, że młodym to może się podobać.
> Przed wojną pewnie chciałby się skumać z Hitlerem i zażądałby od Czech
> Zaolzie ;-)

Podaj linki do tych zarzutów wobec Kolonki bym mógł sam te zarzuty
zweryfikować.

6. Data: 2016-01-25 14:49:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=r3TzxjdLM64
> Czytajcie gnojki i uczcie się patrzeć na świat niezależnie.

Napewno nie od Putina, nawet Fronda uważa go za agenta Putina, taka sprzedajna
menda....

http://www.fronda.pl/blogi/zapiski-na-ruinach-cywili
zacji/max-kolonko-agent-wplywu,37936.html

Wazelina, lizusostwo i donosicielstwo
Re: Dla przytomnych
Ktoś tego nie przewodział?
KOD walczy! (cd)